Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PDA met ingebouwde GPS en besturingssysteem vervangbaar?

Pagina: 1
Acties:

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-10 20:58

kevinos

Tweakpedia

Topicstarter
Hai,

Nu ik de dell axim x3 zat ben en graag een nieuw model wil zit ik even vast.
Er zijn gelukkig steeds meer PDA's met ingebouwde GPS-ontvanger
Ik zoek dan ook een ontvanger met een GPS-module liefst met met 20 kanalen.
Voor niet al te veel geld kom ik dan uit op de Mio P550 nadeel alleen is dat het besturingssysteem alleen upgradable is. Zou graag wanneer nodig mijn eigen besturingssysteem erop zetten. Er moet wel minimaal Windows Mobile 5 op kunnen draaien. Helaas zit ik ook nog met een budget van rond de 300/350 euro. (excl. sd-kaart)

Iemand een suggestie voor enkele PDA's die hiermee overeenkomen? PDAshop natuurlijk al plat gesurft nadeel er zijn zat PDA's maar niet allemaal met ingebouwde GPS-ontvanger, vind je die wel dan is het weer niet mogelijk om het besturingssysteem te vervangen en zit je met alleen "upgradable”.

Alvast bedankt

Groeten,
Kevin

• kevinos

kevinos

Tweakpedia

Topicstarter
Iemand een suggestie?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Wat bedoel je met eigen besturingssysteem? Je eigen ontwikkelde of bv palm draaien op een WM PDA? Een os is maar een begin. Inprinciepe worden veel OS-en aangepast aan de PDA waar ze op draaien. Vandaar dat ook niet elke oude pda zomaar overweg kan met WM5. Deze moet nl eerst aangepast worden aan de PDA door de fabrikant. MS levert zeg maar de basis.
Als de PDA het toelaat is het mogelijk PDA te flashen naar het nieuwe OS (van WM2003se naar WM5) En upgrade je je PDA dus.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• kevinos

kevinos

Tweakpedia

Topicstarter
DarkSide schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 13:33:
Wat bedoel je met eigen besturingssysteem? Je eigen ontwikkelde of bv palm draaien op een WM PDA? Een os is maar een begin. Inprinciepe worden veel OS-en aangepast aan de PDA waar ze op draaien. Vandaar dat ook niet elke oude pda zomaar overweg kan met WM5. Deze moet nl eerst aangepast worden aan de PDA door de fabrikant. MS levert zeg maar de basis.
Als de PDA het toelaat is het mogelijk PDA te flashen naar het nieuwe OS (van WM2003se naar WM5) En upgrade je je PDA dus.
Met een eigen OS bedoel ik dus hem leeghalen en bijvoorbeeld een eigen Nederlandse WM2003 erop zetten.