Printerdriver vertraagd netwerk: ooit meegemaakt?

Pagina: 1
Acties:

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:50
Situatie: na een upgrade van server met SBS2003, netwerkprinter HP LJ2300n (nieuwste PLC5 driver)die gedeelt was via de server is het openen van Wordbestanden traag geworden.
[gebruikers klaagden al tijden dat het netwerk traag was, maar wat precies wisten ze ook niet...]
Na het installeren van een nieuwe driver ging het openen van Wordbestanden een stuk sneller (lokaal en via netwerk) maar werd er lokaal een andere lade gekozen dan was het weer traag.
Op de server de 2e lade als standaard ingesteld en nu is alles ineens snel.
Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt? (kan er nl verder niks over vinden)

diskeltische lurker

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:50
^^^

diskeltische lurker

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Heb je hier al contact over gehad met HP ?

Ze hebben mij een keer uitstekend geholpen met hun "chat functie" met een probleem.

Abort, Retry, Quake ???

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-04 18:47

Kappie

Tell me your secrets...

er staat mij iets bij dat bij het openen van Word bestanden, MS-Word het bestand aanpast (hoe wat en waar precies weet ik niet) aan de printerspecificaties die in de printerdriver staan. Waarschijnlijk gaat hier dus iets fout. ff contact opnemen met HP lijkt me. Wie weet (her)kennen zij dit probleem.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.