Toon posts:

Logitech G7 i.c.m. oud toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu al enkele jaren een draadloze desktop combinatie van Logitech, maar de draadloze optische muis begint langzaam kuren te vertonen en is gewoon vrij traag met het spelen van spellen. Nu heb ik de Logitech G7 op het oog, alleen is mijn vraag:

Kunnen er conflicten tussen de draadloze ontvangers van de nieuwe muis en de draadloze ontvanger van de oude desktop combinatie ontstaan? ( aangezien ik dus het toetsenbord wil blijven gebruiken maar de muis niet )

Dit is eigelijk de enige vraag die me op het moment ervan weerhoudt naar de winkel te rennen voor de G7 :P

Alvast bedankt

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Als het goed is niet :)

omdat de G7 [ als ik het goed heb :P ] een freqeuntie gebruikt die toetsenborden niet gebruiken :)

en stel er komen conflicten dan kun je tog altijd nog van freqeuntie wisselen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Goed, bedankt voor de snelle reactie :D. Morgenvroeg snel naar de winkel voor de G7 dan! :P

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wel zou kunnen is dat je muis moeilijk doet als er 2 ontvangers aanhangen die op een muis reageren. Ik zou zelf gewoon eerst testen of de G7 niet werkt op je oude ontvanger (dat is dan net zo makkelijk natuurlijk). En anders gewoon zorgen dat van die oude alleen je keyboard is ingeplugd.