Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iPAQ/GSM] HP iPAQ HW6515 synchronisatie probleem

Pagina: 1
Acties:

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 22:09
Het volgende probleem: Meestal wil mijn HW6515 niet synchroniseren met mijn pc (via usb). Wanneer de HW6515 in de cradle wordt geplaatst dan wordt er simpelweg geen verbinding tot stand gebracht. De enkele keer dat het wel lukt begint activesync gelijk met een heleboel items te synchroniseren (300+ contacts en 500+ appointments). Veel van mijn afspraken en contacten staan vervolgens dubbel in Outlook 2003.

Specificaties van de gebruikte hardware en software:

HP iPAQ HW6515
Windows Mobile 2003 2nd

P4 2.8 GHz systeem
Windows 2000 Pro SP4
ActiveSync 4.1

Verwijderd

heb je activesync 3.8 al geprobeerd?
ik heb laaste 2 van deze apparaten voor een klant geinstalleerd en daar heb ik gewoon versie 3.8 NL voor gebruikt en dat werkt perfect

• Maartz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-04 22:09
Ik heb geloof ik de oorzaak van het probleem gevonden. Wanneer de iPAQ met de pc synchroniseert dan logt de telefoon in met de gprs-verbinding (KPN Mobile). Wanneer ik de gprs-verbinding geheel verwijder dan werkt alles wel naar behoren. Ik heb deze echter nodig om mobiel mijn mail te kunnen checken en voor de file-informatie van mij navigatiesoftware. Het gekke is de in de iPAQ de verbindingsinstellingen gewoon op usb staan. Waarom de iPAQ dan toch de GPRS verbinding probeert te gebruiken is m ij eerlijk gezegd een raadsel :S