Toon posts:

kut geforce

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo luitjes ik heb een probleempje met asus 6800 deluxe (geforce 256 32mb ddr) in all spellen loopt ie top alleen met de spellen die op de UT Engine zijn gebasseerd draaien kut :(gaat hooge Fps alleen schokt ie om de zoveel tijd gewoon vet irritant
wie kan mij helpen

Verwijderd

Misschien een probleempje met OpenGL?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heb je et bijv. over mercedes Benz truck racing? ik heb een creative geforce 2 ultra... je verwacht toch wel veel van zo'n ding, maar ik heb in mercedes Benz truck racing prcies et zelfde prob. ik weet ook niet hoe et komt..... :( }:O

Verwijderd

Topicstarter
nee is alleen met d3d

Verwijderd

Topicstarter
nee is alleen met d3d

enne is Mercedes Benz truck racing met de UT engine gemaakt

Verwijderd

He bij UT-engine's moet je de cache wat hoger zetten (neem aan dat je D3D speelt)

FF in de console preferences typen en dan staat het er ergens tussen. Standaard is het 4MB zet hem eens op 20 of hoger.

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Beeldscherm-instellingen-geavanceerd-tabbladGeForce-additional Proporties-d3d Settings-MoreD3D...

Dan zorgen dat VSync uit staat!!

Zou kunnen helpen..!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Tsjah.. ATI Radeon :9~

Waarom?
-Superieure 2D kwaliteit (geen schaduw-pixels etc., hogere refresh rates, zeker handig als je een bigga monitor heb zoals ik)
-32-Bit 3D performance ook superieur, en gelijk aan de GF2 ultra, maar dan voor een veeeeeel vriendelijker prijsje en met veel meer features.
-ViVo, Video In Video Out, need I say more :7

Ik heb me Hercules GF2 GTS Prophet 2 64MB DDR ook ingeruilt tegen een Radeon, best choice I ever made :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 16:45 schreef minus0ne het volgende:
Tsjah.. ATI Radeon :9~

Waarom?
-Superieure 2D kwaliteit (geen schaduw-pixels etc., hogere refresh rates, zeker handig als je een bigga monitor heb zoals ik)
-32-Bit 3D performance ook superieur, en gelijk aan de GF2 ultra, maar dan voor een veeeeeel vriendelijker prijsje en met veel meer features.
-ViVo, Video In Video Out, need I say more :7

Ik heb me Hercules GF2 GTS Prophet 2 64MB DDR ook ingeruilt tegen een Radeon, best choice I ever made :)
jaja weet het maar ik heb deze topic geplaatst voor een maat van mij en die weet het niet zo goed he. Ik trap er van de zomer ook een radeon 64mb ddr vivo in echt relaxed kaartje

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 22:35
Waarschijnlijk iets met instellingen ja, ik draai een p3-600 en een GeForce256 (SDR) en draai UnrealTournament in 1600x1200 met ongeveer 45fps !!!!!

Verwijderd

Crosspost!!!! :(

Verwijderd

Gezeik altijd over Radeons en Geforces. Wat een gelul trouwens dat een radeon net zo snel zou zijn als een Geforce Ultra.....ga maar eens wat benchmarks lezen dan!

Ik wacht nog even op de NV20 en vergelijk deze dan met het beste wat de concurrent te bieden heeft, zie het dan wel weer:)

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-07 17:23

FoggyFreek

I'm a llama again!

Je moet je Flash even updaten. Hielp bij mij wel. (En hij is ineens ook nog beter overclockbaar !) Ik hebbeen Geforce DDR Pure (Asus 6800). Ook je plank Flash effe updaten.

-- Altijd blijven prutsen --

Pagina: 1