Toon posts:

Auto herstel xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Via mijn werk heb ik een voormalig middelbare school computer kunnen kopen. Op deze computer is Windows XP home geïnstalleerd.

Het probleem is dat al mijn opgeslagen instellingen en bestanden verloren gaan zodra ik opnieuw opstart. Ik heb al contact opgenomen met de systeembeheerder die voormalig verantwoordelijk was voor de computer, maar helaas was deze niet bereid om me te helpen. Hij raadde aan om Windows opnieuw te installeren. Dit doe ik liever niet, aangezien ik geen Windows installatie cd bezit. Ook staan er al een aantal handige programma's op zoals Symantec client security.

Ik dacht zelf dat het iets met het programma TrueImage of Microsoft Virtual PC te maken had. Mijn zoon heeft de "Virtual Machine hard drive image" al proberen te verwijderen, maar deze kwam ook gewoon weer terug na opnieuw opstarten.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Mvg. Leo Swartsenburg

Verwijderd

log je in met het Administrators Account? Het kan zijn dat je niet genoeg rechten hebt, om zodanige veranderingen in het systeem te maken?

Verwijderd

Kan ook zijn dat de systeembeheerder gebruik maakte van Roaming Profile en dus staan je instellingen daar nog op de server.