Quadro FX 1400 of een gamekaart voor render

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Topicstarter
We zoeken hier op het bedrijf een grafische kaart voor het renderen van 3d tekenwerk ((Architectuur) stilstaande beelden en korte filmpjes voor een impressie)
Qua specs scoort een gamekaart beter, is zo een kaart nu dan ook beter en of sneller dan een Quadro.
dat is onze vraag.

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-07 19:57

Theo

moederbord

Als budget niet het belangrijkste is maar de prestaties,zal ik gewoon gaan voor een quadro. een gamerkaart is geoptimaliseerd voor het spelen van games, en een quadro is geoptimaliseerd voor het ontwikkelen van die games :)

Nu met WP, PV, EV en PC

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:10
de Quadro's en Fire's (ATi) zijn meestal gamekaarten, maat met een andere bios en driverset.
er zijn wel driverhacks te vinden waarmee je met je gamekaart de Quadro drivers kunt draaien. hiermee krijg je in die applicaties dan ook perf/quality winst :)

het zijn nl de drivers die voor specifieke applicaties extreem geoptimaliseerd zijn. hardware is bijna identiek.

als bedrijf zou ik denkik eerder voor officieel gaan eig...

[ Voor 10% gewijzigd door Puppetmaster op 12-05-2006 15:51 ]

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Topicstarter
ah fijn bedankt voor de antwoorden, dan lijkt een officieel mij ook de beste optie

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Puppetmaster schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 15:50:
de Quadro's en Fire's (ATi) zijn meestal gamekaarten, maat met een andere bios en driverset.
er zijn wel driverhacks te vinden waarmee je met je gamekaart de Quadro drivers kunt draaien. hiermee krijg je in die applicaties dan ook perf/quality winst :)

het zijn nl de drivers die voor specifieke applicaties extreem geoptimaliseerd zijn. hardware is bijna identiek.

als bedrijf zou ik denkik eerder voor officieel gaan eig...
met oa. Rivatuner kun je je kaartje als Quadro's voor laten doen (gewoon een kwestie van vinken).. of ik het zou doen als ik een eigen bedrijf had hing het er vanaf wat m'n financiele positie was en vooral de omvang van m'n zaak

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 12-05-2006 16:38 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

^^

Geldt ook voor non-gamesvragen. Met name ook omdat wat je hier vraagt en wat Puppetmaster en GoldenSample vaak zat eerder voorbij gekomen is (ik kan me vrijwel identieke posts van beide herinneren :) ) - het is een beetje loos om iedere keer het wiel opnieuw uit te vinden :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.