Toon posts:

[C#] 'No such host is known'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een protocol aan het maken waar een administrator via mijn protocol een bericht kan versturen naar een client, dit moet echter via een server gaan gezien de server eerst moet controleren of het bericht afkomstig was van een admin.
Ik heb dit nu als volgt:
Als een admin een bericht naar een client wil sturen zal die dit bericht inclusief de ip waar het naartoe moet naar de server sturen. Op het moment dat de server dit ontvangt, zal de server dit bericht doorsturen aan de desbetrefende client, in de tussentijd blijft de verbinding met de admin nog open gezien deze nog een antwoord moet krijgen. Op het moment dat de server een antwoord van de client heeft ontvangen zal deze die weer doorsturen naar de admin.
De poorten zijn allemaal verschillend.

Wat gaat er nu precies verkeerd?:
Rechtstreeks een bericht van de server naar een client gaat prima. Echter wanneer de server een bericht vanaf een admin door moet sturen naar een client en dus een verbinding moet maken met de client, dan gaat het verkeerd. Als ik een nieuw tcpclient object aanmaak geeft die de foutmelding 'No such host is known' terwijl de gegevens gewoon goed zijn (als ik op dat moment met telnet te connecten gaat het prima).

Weet iemand misschien een oplossing of kan iemand me vertellen wat ik over het hoofd zie?

Verwijderd

Topicstarter
Ik voel me zeer beschaamd om te moeten zeggen dat het slechts om een spatie ging die voor het IP stond, deze viel me zo 1 2 3 niet op.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 12:07 ]