Welke LCD TV > 32" (groter dus)

Pagina: 1
Acties:
  • 1.846 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cantate
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 07:02
Dag allemaal,

Mijn broer is momenteel in het bezit van een 70CM breedbeeld TV, en hij wil een paar maatjes groter(90cm bijvoorbeeeld, maar 100cm is beter)

Nu zijn deze allean goed verkrijgbaar in de vorm van plasma of LCD tv's. Gezien de topics hier, is er genoeg ervaring, alleen het is allemaal zo verdeeld. (ik heb meerdere topics gelezen)

Vanmiddag ga ik even in de consumentengids zoeken, en daarnaast hoop ik van jullie hulp te krijgen.
Vriendelijk bedankt alvast,

groeten Robert.

PS. het budget is geen reuze issue, maar wel onder de 2000 euro. (liefst 1500 bijvoorbeeld)
ik ben me nog aan het oriënteren op plasma TV's, maar deze hebben nogal wat nadelen geloof ik...

[ Voor 9% gewijzigd door cantate op 12-05-2006 09:23 . Reden: toevoeging ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:07

voodooless

Sound is no voodoo!

www.kieskeurig.nl info zat!

En voordat je een topic opent wordt er verwacht dat je eerst zelf wat moeite doet!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

als je al in andere topics hebt gezien dat de meningen verschillend zijn wat verwacht je dan van deze dat iedereen de zelfde mening zal hebben ?

dat zal echt niet gebeuren uit eindelijk aangezien iedereen een andere smaak heeft in dat soort dingen het beste is de tips uit alle topics op een rrij te zetten en dat als basis gebruiken om zelf een oordeel te maken wat je wilt kopen en gewoon in de winkel gaan kijken zoals media markt ofzo aangezien deze de tv werkend hebben staat zodat je zelf kunt zien hoe ze er uit zien

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
cantate schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 09:19:
Vanmiddag ga ik even in de consumentengids zoeken, en daarnaast hoop ik van jullie hulp te krijgen.
De consumentengids stelt niet veel voor, mijn moeder werkt bij een niet nader te noemen organisatie, en daar hebben ze een mannetje die maar met 1 ding bezig is. Het beste uit de test van de consumentenbond komen.

Aan alle testonderdelen wordt extra aandacht besteed waardoor het product eigenlijk altijd als beste wordt getest.

• cantate
owkee. op kieskeurig heb ik ook veel gelezen, maar ik vraag me af of ik nou veel waarde moet hechten aan de resolutie?

Verder is plasma makkelijker in het gewenste formaat +/- 100cm te krijgen en ook wat goedkoper, maar er zitten volgens mij een hoop nadelen aan Plasma TV. maargoed, ik zal mijn zoektocht voortzetten...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Voor die prijs: Philips 32PF9966. Prima LCD TV met Pixel Plus 2 en Ambilight. Voor 1699 bij de Media Markt te vinden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• cantate
bedankt, waar ik me nu op richt is de resolutie. Het is een beetje knudde om straks met een 8xx x 5xx scherm te zitten als alles HD wordt, vandaar dat ik zoek naar een leu scherm die 720p ondersteund.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

cantate schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:24:
bedankt, waar ik me nu op richt is de resolutie. Het is een beetje knudde om straks met een 8xx x 5xx scherm te zitten als alles HD wordt, vandaar dat ik zoek naar een leu scherm die 720p ondersteund.
Heb je uberhaupt gekeken naar de TV die ik notabene boven jouw post noemde? :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:19
is die PHILIPS 32PF9966 nog steeds 1699 bij de mediamarkt? ik zie hem hier voor 1849 bij de BCC...

Facts don't care about your feelings

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:03
cantate schreef op maandag 15 mei 2006 @ 22:24:
De genoemde philips is een LCD, met een resolutie van 1366*768.
De 'verouderde' resolutie van 852*480 ben ik alleen maar tegengekomen bij plasma's.
Pagina: 1