You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
Limiet van 4gig per bestand klopt helemaal. OSX kan NTFS toch lezen.. klopt idd. Maar kan geen NTFS schrijven.
XP leest geen HSF+.
OSX leest alleen NTFS, schrijft niet.
Beide lezen/schrijven FAT32.
XP leest geen HSF+.
OSX leest alleen NTFS, schrijft niet.
Beide lezen/schrijven FAT32.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 08:10 ]
Er zijn al eerdere topics hierover in APL, heb je daar al naar gezocht?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Of anders op google: http://www.mediafour.com/products/macdrive6/chem schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:10:
Er zijn al eerdere topics hierover in APL, heb je daar al naar gezocht?
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Probeer EXT2, dit is het Linux filesystem. Als OS X hiermee overwegkan (weet ik niet); ben je ok,want voor windows bestaat er een R/W ext2 driver.
Gaat niet lukken. Er is een zeer premature driver voor Tiger (open source project) maar die is niet te vertrouwen. Ik heb zelf gewoon voor FAT32 gekozen.XTerm schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:56:
Probeer EXT2, dit is het Linux filesystem. Als OS X hiermee overwegkan (weet ik niet); ben je ok,want voor windows bestaat er een R/W ext2 driver.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ik zou gewoon HSF doen, er zijn genoeg tools om Windows HSF te laten lezen en schrijven. Zelf heb ik zonder problemen een tijd lang Macdrive gebruikt.
Verwijderd
Ik ga misschien ook een Apple kopen, maar zit ook met het probleem dat ik wel onder XP ook m'n bestanden wil kunnen gebruiken. Omdat ik het handig zou vinden om deze ook meteen op m'n (XP) laptop wil kunnen gebruiken, had ik bedacht dat een zelfgebouwde NAS-server (FreeNAS) in mijn situatie wel handig zou zijn (Maakt niet uit welk bestandssysteem je dan gebruikt). Ligt alleen wel een beetje aan je situatie of het voor jou ook mogelijk is, maar misschien is het te overwegen
Pagina: 1