Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Yakumo PDA Delta X word niet meer herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoT'ers,

Een paar weken geleden heb ik de usb-kabel van mijn yakumo Delta X in mijn computer gedaan om wat gegevens te synchroniseren zoals gewoonlijk en ineens krijg ik een raar wit scherm en de pda loopt vast. :?

Dus ik een soft reset gedaan en ik krijg ineens de melding in Win Xp "het usb-apparaat wordt niet herkend"

Ik dacht wat gebeurd er nou en heb toen een hard-reset gedaan om te proberen of hij dan zou werken maar tevergeefts weer dezelfde melding keer op keer.

Daarna Activesync 3.8, 4.0, 4.1 en 4.2 beta geprobeerd en nog helemaal niks!!

Windows opnieuw geinstalleerd en weer hetzelfde. Ik in de veronderstelling dat het aan me computer of de usb-kabel lag ben ik het gaan proberen op een andere computer en een andere kabel maar diezelfde melding "Het usb apparaat wordt niet herkend" :'(

Ook heb ik de firmware nogmaals geupgrade maar nog niets...

Heeft misschien iemand hier een oplossing voor dit vervelende probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 00:44 . Reden: firmware upgrade vergeten te vermelden ]

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Helpt het wanneer je handmatig Activesync op je toestel start? Eventueel de instellingen op je toestel controleren?

Heb je al in het 'alternatieve firmware update'-circuite gekeken?Helpt het wanneer je handmatig Activesync op je toestel start? Eventueel de instellingen op je toestel controleren?

Heb je al in het 'alternatieve firmware update'-circuite gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
three2five schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 04:41:
Helpt het wanneer je handmatig Activesync op je toestel start? Eventueel de instellingen op je toestel controleren?

Heb je al in het 'alternatieve firmware update'-circuite gekeken?Helpt het wanneer je handmatig Activesync op je toestel start? Eventueel de instellingen op je toestel controleren?

Heb je al in het 'alternatieve firmware update'-circuite gekeken?
Bedankt voor je reactie :) Ik heb ook handmatig geprobeerd activesync op mijn pda proberen te starten, maar dat helpt niets. En welke instellingen zou ik kunnen proberen te controleren?

Ik heb zelf meer het idee dat er standaard een driver op elke pda is gemaakt zodat windows het toestel herkend en dat het bij mij corrupt is geraakt ofzoiets :?

En een alternatieve firmware die door anderen is gemaakt bedoel je? Ik zal even gaan googlen daarvoor maar ergens zou ik dat niet erop willen zetten als het bestaat omdat mijn garantie dan waarschijnlijk vervalt en omdat ik weinig mensen problemen zie hebben met deze pda.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft niemand een idee wat het zou kunnen zijn? Ik zal dan Yakumo een email sturen of hun het kunnen repareren of een oplossing hebben.