welk van de oud-gedienden leest/kijkt hier nog wel eens?
Ja, hiero.
Heb het oorspronkelijke mod-systeem nog meegemaakt, toen er maar iets van 15 moderators waren, daar was ik er één van
Is nu denk ik weer een jaartje of 4 geleden ofzo?
Edit langer alweer zie ik.
Heb het oorspronkelijke mod-systeem nog meegemaakt, toen er maar iets van 15 moderators waren, daar was ik er één van
Is nu denk ik weer een jaartje of 4 geleden ofzo?
Edit langer alweer zie ik.
offtopic:
Toen werd er ook al volop geklaagd op het toenmalige systeem, dus het gezeik op het huidige systeem allemaal niet nieuw: Oproep mensen met plannen verbetering mod. systeem (alleen lezen met je antiflames shield aan
)
Toen werd er ook al volop geklaagd op het toenmalige systeem, dus het gezeik op het huidige systeem allemaal niet nieuw: Oproep mensen met plannen verbetering mod. systeem (alleen lezen met je antiflames shield aan
[ Voor 47% gewijzigd door wildhagen op 12-05-2006 06:29 ]
Virussen? Scan ze hier!
* Wouter Tinus (toen nog bekend als Bavaria
) hoorde ook bij dat eerste groepje, en kijkt nog steeds regelmatig in TMF
[ Voor 17% gewijzigd door Wouter Tinus op 12-05-2006 06:48 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
Jij bent geen 'oud'gediende polaris, jij bent een 'gewoon' gediende
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik werp regelmatig een blik naar binnen.
Wat zijn de criteria om een oudgediende te zijn?
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik kijk nog wel zeer regelmatig in TMF ... mn posts en ook mn moderaties zijn wel wat minder geworden, al probeer ik nog steeds wel af en toe een draadje mee te pakken
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Vanuit mijn "functie" kijk ik hier uiteraard de hele dag door en lees ik uiteraard alles. Maar veel posten doe ik niet meer.

ik merk het heel veel, eigenlijk sinds dat de powermod is ingevoerd dat het hier gewoon bijna stil is geworden.
Ik lees hier voornamelijk, nog altijd.
Dat 't hier stil is, dat kan aan verschillende dingen liggen:
- Er wordt zo goed gemod dat er geen discussie nodig is
- /16 wordt simpelweg niet gevonden
- Of het interesseerd niemand meer wat
Dat 't hier stil is, dat kan aan verschillende dingen liggen:
- /16 wordt simpelweg niet gevonden

- Of het interesseerd niemand meer wat

vroeger was er een direkte 'noodzaak' voor threads ... de threads die er liepen gingen over threads waar scheef gemod is en men had juist de 'community' nodig om dat weer 'recht' te zetten ..JAVA-Doctor schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 12:29:
daarbij kwam ook een hoop gezelligheid erbij kijken, maar die gezelligheid had ook een doel ...
Ik denk nu dat het modden door de powermod ook gewoon een individuele mogelijkheid geworden is ...
Het wil niet zeggen dat de PowerMods foutloos hun werk doen, maar eerder dat er op basis van powermods, mensen niet zo snel een klacht hier zullen posten.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Weet ik niet of ik als oudgediende kwalificeer, heb iig getracht mijn steentje bij te dragen.
Maar zo nu en dan kijk ik nog even stilletjes mee hier
Frontpage moderaties zijn normaal, modereer ruwweg 1/3e van datgene wat ik lees, afhankelijk van hoe mijn pet staat en mijn drukte me bezighoudt.
Ik zie renegade nooit meer
, hebben ze t.net gebanned daar in duitsland?
> das eerder mijn gebrek merk ik, hij post nog regelmatig zie ik net
* Sundead klopt zijn hoofd ff tegen de trinitron, joehoe, wakeup
Maar zo nu en dan kijk ik nog even stilletjes mee hier
Frontpage moderaties zijn normaal, modereer ruwweg 1/3e van datgene wat ik lees, afhankelijk van hoe mijn pet staat en mijn drukte me bezighoudt.
Ik zie renegade nooit meer

> das eerder mijn gebrek merk ik, hij post nog regelmatig zie ik net

* Sundead klopt zijn hoofd ff tegen de trinitron, joehoe, wakeup
edit:
Op basis van wildhagen's link stel ik: nee, geen oudgediende, toen was ik hier nog niet eens geregistreerd, owhwell, boeit niet.
Op basis van wildhagen's link stel ik: nee, geen oudgediende, toen was ik hier nog niet eens geregistreerd, owhwell, boeit niet.
[ Voor 52% gewijzigd door Sundead op 12-05-2006 20:17 . Reden: iets vergeten ]
* Superdeboer weet ook niet wat oudgediend is, maar merkt toch maar even op dat hij hier wel meeleest op zijn tijd. 
Ben het eens met RM-rf dat er enkele jaren geleden meer een technische noodzaak was om een aantal mensen te mobiliseren voor het bijschaven van een scheve kaas draad. Alleen met een aantal mensen kon je wat doen, terwijl een PowerMod met één druk op de knop zijn wil door kan drukken. Very hendy of course, maar het maakt de noodzaak tot het starten van een topic in /16 iets minder. Naar mijn idee werden er vooral draadjes gestart van: "dit is scheef, gaan we dat rechttrekken?" en uit die vraag rolde dan soms een uitgebreide discussie; tot Chamberlain en Spitfires aan toe.
Nu dat gezamenlijk schaven niet meer zo hard noodzakelijk is, ontstaan er ook minder aanleidingen om te debatteren over hoe te modden.
Ben het eens met RM-rf dat er enkele jaren geleden meer een technische noodzaak was om een aantal mensen te mobiliseren voor het bijschaven van een scheve kaas draad. Alleen met een aantal mensen kon je wat doen, terwijl een PowerMod met één druk op de knop zijn wil door kan drukken. Very hendy of course, maar het maakt de noodzaak tot het starten van een topic in /16 iets minder. Naar mijn idee werden er vooral draadjes gestart van: "dit is scheef, gaan we dat rechttrekken?" en uit die vraag rolde dan soms een uitgebreide discussie; tot Chamberlain en Spitfires aan toe.
Nu dat gezamenlijk schaven niet meer zo hard noodzakelijk is, ontstaan er ook minder aanleidingen om te debatteren over hoe te modden.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
De chamberlain-discussie was legendarisch w.m.b... waren het niet KeX en Thor Spice die daarmee begonnen... (voor de geschiednis-fans, vanaf deze post: KeX in "Wel een hele rare reactie" )
overigens in een draadje dat bijna spontaan vlam vatte van de spanning, niet vanwege enkel een 'scheef' draadje, maar een flinke ergernis over één arme usert
[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 12-05-2006 22:56 ]
En dan hadden we natuurlijk ook veel modcassussen
.
Maar ik kom hier verder nooit hoor.
Maar ik kom hier verder nooit hoor.
Ik lees hier soms ook nog wel eens mee
. Niet zo heel vaak, ongeveer net zo vaak als dat ik nog een moderatie uitvoer op de frontpage, te weinig dus. Maar goed, ben ik een oudgediende? Kweenie
. Dat mogen anderen uitmaken.
* botoo leest Hedskes en KeX en schiet spontaan in de lach 
wmb is de definitie van oudgediende iemand die (een deel van) TMF geschiedenis kent en er over mee wilt praten
(en weet wie irrelevant was zonder dat op te moeten zoeken . . . )
Het linkje van Wildhagen is nog van voor mijn actieve /16 tijd
wmb is de definitie van oudgediende iemand die (een deel van) TMF geschiedenis kent en er over mee wilt praten
Het linkje van Wildhagen is nog van voor mijn actieve /16 tijd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Die hedskes discussie heb ik achteraf erg om gelachen, maar in die periode rond die draad heb ik echt veel pogingen ondernomen om mijn schoenen op te eten. Ik begreep werkelijk niet wat hem bezielde.
Flipz daarentegen had ik veel meer mee. Ik vind het nog steeds oprecht jammer hoe dat destijds is gelopen. Niet dat het veel anders kon, de situatie was niet echt houdbaar.
Ik zelf vind het heel erg jammer dat ons korenwolfje zo geruisloos van het toneel is verdwenen. (inmiddels al weer lang terug laatste posts maart 2003)
Flipz daarentegen had ik veel meer mee. Ik vind het nog steeds oprecht jammer hoe dat destijds is gelopen. Niet dat het veel anders kon, de situatie was niet echt houdbaar.
Ik zelf vind het heel erg jammer dat ons korenwolfje zo geruisloos van het toneel is verdwenen. (inmiddels al weer lang terug laatste posts maart 2003)
Pagina: 1