Toon posts:

Onterechte beoordeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het vaak niet eens met de publieke opinie en dan wordt je vaak gewoonweg weggemod vanwege je mening (i.p.v. tegenargumenten).
Normaal gesproken kijk ik dan ook niet erg naar moderatiepunten en klaag ik niet als ik weggemod wordt, maar deze vind ik toch wel overdreven...

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1632484

Dat er dan gemodereerd wordt met 'offtopic' terwijl dit gewoon recht op het topic ingaat, en gevolgd wordt door een -1 flamebait vind ik wel knap gemodereerd door de betreffende personen _/-\o_ !

Wilde ik gewoon even melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er valt het nodige over te zeggen, maar je constatering is een juiste. Er valt niets aan af te dingen inderdaad. Ik kan ook bewjzen dat mijn huis niet veilig is door een steen door het raam te gooien. Maar ik denk dan ook dat ik ipv dankbaarheid + nieuwe ramen liever de politie bel.

Ik ga mee met je puntje en hoog 'm iets op...... en de flamebaituitdeler..... laten we zeggen dat deze na 7 jaar modden wel eens een off-day heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

offtopic:
Je vergelijking zou mooier zijn als je niet je eigen ramen in zou gooien ;) :D

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wij hebben dan ook best een identiteitscrisis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nietus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:24:
Er valt het nodige over te zeggen, maar je constatering is een juiste. Er valt niets aan af te dingen inderdaad. Ik kan ook bewjzen dat mijn huis niet veilig is door een steen door het raam te gooien. Maar ik denk dan ook dat ik ipv dankbaarheid + nieuwe ramen liever de politie bel.

Ik ga mee met je puntje en hoog 'm iets op...... en de flamebaituitdeler..... laten we zeggen dat deze na 7 jaar modden wel eens een off-day heeft.
Ok, bedankt voor de moeite. En er is ook inderdaad op mijn post gereageerd, alleen waren die reacties onzichtbaar omdat mijn post op -1 was komen te staan :)
Pagina: 1