Toon posts:

[XP] Laptop Compaq evo start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds vanochtend een probleem met mijn laptop:

Compaq evo n1020v 2,4 ghz, 40 gb hd en 512 mb intern geheugen.

De zoekfunctie van het forum heeft mij niet tot een antwoord kunnen helpen, vandaar dit topic.

Het probleem is het volgende:

Vanochend laptop opgestart en niets aan de hand, ik was rustig aan het surfen. Toen opeens kreeg ik een blauw scherm in beeld met een hele lap tekst die ik zo snel niet kon lezen, het volgende moment startte mijn laptop namelijk opnieuw op. Vanaf toen zag ik alleen nog maar een zwart scherm (ventilatoren draaien wel).

Een uur later heb ik mijn laptop weer opgestart en kon ik vreemd genoeg gewoon in windows komen en werkte mijn laptop weer zoals gewoonlijk. Na 2 uur werken viel mijn computer weer uit (na weer de weergave van het blauwe scherm). Ik krijg sindsdien mijn laptop niet meer aan de praat, de ventilatoren draaien nog steeds en de riscovery disk van windows draait ook hevig. De processor lampjes branden niet en mijn gehele beeldscherm blijft zwart. Hoevaak ik ook opnieuw opstart, hij blijft ditzelfde doen.

Het gekke vind ik dat ik tussen de 2 eerste meldingen door nog wel gewoon 2 uur heb kunnen werken op mijn laptop, ik heb wat dingen gecontroleerd maar alles leek in orde..

Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn? Ikzelf heb totaal geen idee meer! 8)7 :?

Verwijderd

klinkt als geheugen wat los zit ofzo of een vrij dode hardisk.

Verwijderd

Heb je dit probleem inmiddels opgelost? Ik heb nl precies hetzelfde probleem met hetzelfde model....