Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[User Survey] Wraak survey

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-11 21:47

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Topicstarter
Een hele tijd geleden (meer dan een jaar) maakte ik voor het eerst kennis met V&A en dacht een leuke CPU koeler gescoord te hebben van [Verwijderde gebruiker]. Om een lang verhaal kort te maken: betaald -> maanden(!) lang smoesjes -> helemaal geen reactie meer -> geld kwijt.
Daarom nooit meer V&A bezocht....totdat ik onlangs wat wilde verkopen wat ik niet in mijn directe omgeving kwijt kon. Met succes snel een systeempje verkocht (vraag maar aan redeye8). En toen ik toch weer op V&A aan het browsen was, ook maar een naar mijn vriend Tekn0z gezocht (wat ik dus daarvoor nooit gedaan had). En zoals te zien is in zijn beoordeling bleek ik niet de enige die opgelicht is door hem. Ook ik wil natuurlijk helpen vookomen dat anderen de dupe worden van zijn oplichterij, dus alsnog ook een negatieve user survey ingevuld.
Al snel bleek dat hij nog actief op Tweakers aangezien ik heel snel daarna een negatieve user survey van hem op mijn dak had. Overduidelijk uit wraak. Nu kan me de punten niet zoveel schelen. Ben toch niet erg actief op V&A en bovendien, zoals ook in de FAQ staat, een minpuntje is snel weggewerkt als je zaken doet zoals het hoort.
Maar gewoon uit principe, is hier wat tegen/aan te doen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-11 09:16
Als die survey van hem niet terecht is, dan moet die verwijderd worden door een Modje lijkt me.

Die Creative SoundBlaster Audigy 1394 (FireWire)) heb je hem iig nooit verkocht :)
Zielig ventje is het wel iig.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoyden op 11-05-2006 22:54 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Misschien kijken of andere users die over hem geklaagd hebben ook een negatiefe beoordeling hebben ontvangen, zo ja zou ik deze user graag nomineren voor een ban :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Harm
  • Niet online
Survey is weggehaald.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ff nieuwsgierig: waarom mag deze user nog steeds in V&A zijn items aanbieden? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57
pven schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:07:
Ff nieuwsgierig: waarom mag deze user nog steeds in V&A zijn items aanbieden? :?
[rml][ V&A]User reageert niet[/rml]
Zoals in de voorwaarden staat vermeld, kan Tweakers.net niets voor je doen.
quote:
6. Tweakers.net B.V. biedt enkel de gelegenheid om verkoper en koper bij elkaar te brengen. Tweakers.net B.V. is en zal op geen enkele manier partij zijn in de daadwerkelijke overeenkomst tussen koper en verkoper. Tweakers.net B.V. kan dan ook geen aansprakelijkheid aanvaarden omtrent de kwaliteit, de veiligheid of de legaliteit van de geadverteerde objecten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van verkopers objecten te verkopen en de bevoegdheid van kopers objecten te kopen. Ook kunnen wij nakoming van de overeenkomst tussen koper en verkoper niet garanderen, noch bij een geschil bemiddelen tussen partijen.
V&A is dus puur gebaseerd op "een vals gevoel van vertrouwen van tweakers onderling" dus je moet altijd op blijven passen met wat je doet

• Ray-zor
  • Laatst online: 13-11 21:47

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Topicstarter
Thx! Ben benieuwd of mister Tekn0z het zo laat of er weer één gaat neerkalken :)
Vandread schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:03:
V&A is dus puur gebaseerd op "een vals gevoel van vertrouwen van tweakers onderling" dus je moet altijd op blijven passen met wat je doet
En daarbij helpen dus de user surveys :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 17:12
Ray-zor schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 22:46:
Een hele tijd geleden (meer dan een jaar) maakte ik voor het eerst kennis met V&A en dacht een leuke CPU koeler gescoord te hebben van [Verwijderde gebruiker]. Om een lang verhaal kort te maken: betaald -> maanden(!) lang smoesjes -> helemaal geen reactie meer -> geld kwijt.
Daarom nooit meer V&A bezocht....totdat ik onlangs wat wilde verkopen wat ik niet in mijn directe omgeving kwijt kon. Met succes snel een systeempje verkocht (vraag maar aan redeye8). En toen ik toch weer op V&A aan het browsen was, ook maar een naar mijn vriend Tekn0z gezocht (wat ik dus daarvoor nooit gedaan had). En zoals te zien is in zijn beoordeling bleek ik niet de enige die opgelicht is door hem. Ook ik wil natuurlijk helpen vookomen dat anderen de dupe worden van zijn oplichterij, dus alsnog ook een negatieve user survey ingevuld.
Al snel bleek dat hij nog actief op Tweakers aangezien ik heel snel daarna een negatieve user survey van hem op mijn dak had. Overduidelijk uit wraak. Nu kan me de punten niet zoveel schelen. Ben toch niet erg actief op V&A en bovendien, zoals ook in de FAQ staat, een minpuntje is snel weggewerkt als je zaken doet zoals het hoort.
Maar gewoon uit principe, is hier wat tegen/aan te doen?
Hmmm, na wat zoeken op google enzo kan ik wel wat info over deze meneer vinden, misschien dat je daar wat mee kan?

Hail to the king baby!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je kunt een user, ook Tekn0z, wanneer je ervaring, met een aan- of verkoop, bij de desbetreffende user, beoordelen via de User Feedback.

We kunnen en willen de overkomsten, tussen users die via Vraag en Aanbod met elkaar aangaan, niet controleren en garanderen. Daarom staat Tweakers.net, zoals Vandread al aangeeft, buiten elke overeenkomst die user via Vraag en Aanbod afsluiten.

Aangezien de user feedback bij de TS al is weggehaald, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.