ik zou als allereerste even mijn huidige setup geven.
Reciever: philips FR-752
Fronts: Magnat motion 88
sub: Magnat motion sub 300A
ik heb verder nog geen surround speakers maar dit gaat waarschijnlijk gewoon ook een center en rear speakers worden uit de motion serie aangezien ik die goed genoeg vind klinken.
nou voldoen die reciever helaas niet meer omdat de tuner het heeft begeven en dat hij geen dolby digital of dts ondersteunt. Daarom is het dus tijd voor een nieuwe, nou heb ik een budget van maximaal 250 euro en liever minder.
mijn eisen:
dts, dolby digital
minimaal 4 audio ingangen
2x digitaal in (coaxiaal of optisch maakt niet uit)
minimaal 5.1
vermogen wat een beetje bij mijn speakers past
deze recievers zijn tot nu toe in aan merking bij mij gekomen:
JVC RX-5062 Linkje

Yamaha RX-V359 Linkje

Sony STR-DE598 Linkje

nou voldoen deze alle 3 aan mijn eisen maar natuurlijk wil ik het meeste waar voor mijn geld
dus daarom vroeg ik me af welke jullie mij zouden aanraden en of er eventueel nog andere goede modellen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
Reciever: philips FR-752
Fronts: Magnat motion 88
sub: Magnat motion sub 300A
ik heb verder nog geen surround speakers maar dit gaat waarschijnlijk gewoon ook een center en rear speakers worden uit de motion serie aangezien ik die goed genoeg vind klinken.
nou voldoen die reciever helaas niet meer omdat de tuner het heeft begeven en dat hij geen dolby digital of dts ondersteunt. Daarom is het dus tijd voor een nieuwe, nou heb ik een budget van maximaal 250 euro en liever minder.
mijn eisen:
dts, dolby digital
minimaal 4 audio ingangen
2x digitaal in (coaxiaal of optisch maakt niet uit)
minimaal 5.1
vermogen wat een beetje bij mijn speakers past
deze recievers zijn tot nu toe in aan merking bij mij gekomen:
JVC RX-5062 Linkje

Yamaha RX-V359 Linkje

Sony STR-DE598 Linkje

nou voldoen deze alle 3 aan mijn eisen maar natuurlijk wil ik het meeste waar voor mijn geld
dus daarom vroeg ik me af welke jullie mij zouden aanraden en of er eventueel nog andere goede modellen zijn die ik over het hoofd heb gezien.
[ Voor 14% gewijzigd door Avvd op 11-05-2006 22:49 ]