MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Heb je bv. al eens in je eventlogs gekeken? Al eens op spyware en virussen gescanned? Waarmee? Sinds wanneer heb je het probleem? Heb je het probleem ook met andere users? etc
In de eventlogs heb ik al gekeken en kan daar niet iets bijzonders vinden. Spyware en virussen heb ik op gescand en die zijn niet aanwezig? Dit heb ik gecontroleerd met Microsoft anti spyware en McAfee. Het probleem heb ik ook met andere users en heb ik sinds 3 weken.elevator schreef op maandag 15 mei 2006 @ 11:00:
Wat heb je zelf al geprobeerd en gedaan om je vraag op te lossen - begin daar eens mee dan kunnen we misschien daar op voortborduren
Heb je bv. al eens in je eventlogs gekeken? Al eens op spyware en virussen gescanned? Waarmee? Sinds wanneer heb je het probleem? Heb je het probleem ook met andere users? etc
Anders: Systeemherstel?
BOE
Het klopt ook dat daar de documenten blijven staan.elevator schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:03:
Geen idee - als er niets bewaard blijft zou je haast denken dat je profiel corrupt gaat bij het uitloggen (dit zou je dan moeten terugvinden in je eventlog, maar ook bijvoorbeeld door in je "C:\Documents and Settings" te kijken - daar zouden dan heel veel van dezelfde documenten staan)
Ook dit heb ik al gedaan maar helaas werkt dit ook niet.cman schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 10:08:
Probeer eens zelf handmatig een nieuwe account aan te maken, wat settings te veranderen en dan rebooten en met de account inloggen. Indien dat lukt en de settings zijn bewaard, dan zijn je andere accounts idd corrupt en kan je eventueel nieuwe accounts aanmaken en bestanden copieren.
Anders: Systeemherstel?
Systeemherstel heb ik nog niet gedaan. Blijft hierbij wel alles op je computer staan? Wat gaat er dan verwijderd worden?
[ Voor 41% gewijzigd door wout-hugo op 17-05-2006 15:22 ]