adsl 2+ pci card

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• SteZZz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12-2023
goedenavond mensen !
Mijn verhaaltje:
Na 2 weken lang lang zitte googlen zou je toch denken dat je hebt gevonden wat je zoekt.
maar tervergeefs probeerde ik het net weer voor het laatst.
wat zoekt die SteZZz nou, zal je wel afvragen.
Nou het zit namelijk zo ik zoek een adsl 2+ pci card, voor in een router.
Nu zit ik namelijk met zo'n stom livebox modem. en daar wil ik dus zo snel mogelijk vanaf.
men enigste optie rust dus op het aanschaffen van een adsl 2+ pci card.
maar het enigste wat ik maar kan vinden is adsl pci carden. en deze gaan maar tot 8Mbit downstream. en 1Mbit upstream.
Nu heb ik zelf 20Mbit downstream, dus dan zou ik teveel inleveren als ik het alsnog met zo'n pci card zal doen.

Dus nu is mijn vraag eigenlijk, heeft iemand zo'n pci card gespot :? mijn dank zal groot zijn _/-\o_

SteZZz is the Name, Everything is my Game.

Verwijderd

Na 10 min zoeken kan ik ook niet vinden wat je zoekt.
misschien is:
http://www.expansys.nl/product.asp?code=121207

een alternatief?

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:08
ADSL 2+ pci card voor in een router?

Dat je je livebox moe bent snap ik wel maar waarom niet "gewoon" een ADSL 2+ modem met netwerkaansluiting aanschaffen? Daar kun je toch ook een router op aansluiten. Daarbij zijn er genoeeg van die apparaten die al een router in hebben gebouwd dus ik snap niet helemaal waarom je een pci kaartje zou willen.

• SteZZz
omdat ik men eigen firewall/router heb gebouwd/t

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 19:39

BHQ

Zet dan je Livebox in bridge zodat ie gewoon een extern IP uitgeeft, want er zijn geen PCI kaarten die ADSL2+ doen. Wel normaal DSL tho.

Verwijderd

Misschien dat je zyxel prestige 660R is wat je zoekt...

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58

lordsnow

I know nothing

Precies, gewoon LiveBox in bridgemodus zetten.

• SteZZz
is toch raar dat zoiets niet bestaat maar een adsl pci kaart weer wel.
daar is toch vraag naar, ik bedoel ik vraag ernaar, maar bedrijven die een betrouwbaar netwerk moeten hebben kan ik me gerust voorstellen dat deze liever een server hebben staan dat ze alles kunnen inregelen ipv zo'n routertje neerzette van een paar pleuro.

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Adsl2 moet eerst naar een adsl2 modem en dan naar een netwerk/router/pc.
Daar kan je toch je eigen gebouwde firewall/router achter de modem hangen, dat doe ik al jaren.(maar dan een cablemodem)
SteZZz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:27:
daar is toch vraag naar, ik bedoel ik vraag ernaar, maar bedrijven die een betrouwbaar netwerk moeten hebben kan ik me gerust voorstellen dat deze liever een server hebben staan dat ze alles kunnen inregelen ipv zo'n routertje neerzette van een paar pleuro.
Paar duizend pleuro's komt meer in de richting van wat bedijven aan netwerkzooi hebben liggen. :9

[ Voor 109% gewijzigd door mad_max234 op 12-05-2006 14:39 ]

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 10:26
SteZZz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:27:
Daar heb je ook andere apparatuur voor dan een routertje van een paar pleuro ;)

• SteZZz
et is heel simpel
ik heb nu router op router
ik kan die router wel op bridge modes zetten(als de livebox dat ondersteunt, heb ik nog geen idee van)
ik kan ook een pci adsl2+ modem inbouwe in men zelf gemaakte router/firewall dan wordt dit door die pci kaart een modem/router/firewall dit zou dus ook moeten werken, ik kan het ook wel realiseren maar dan met een pci adsl modem want pci adsl2+ modems zijn nog niet te vinden op google.
wat is ook waarom ik dit topic heb geopent, ik wil percee een pci adsl2+ modem, ook omdat die wanadoo livebox brak is, en soms crashed (bij meedere mensen gebeurt dit, veel voorkoment probleem dus) en ik wil dus gewoon alles regelen via men eigen betrouwbare modem/router/firewall

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:14
SteZZz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:38:
...
ik wil percee een pci adsl2+ modem
..
Dan zal je moeten wachten tot die dingen beschikbaar zijn.

offtopic:
Dude, spelling!

Roomba E5 te koop

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-02 09:37
Voor zover ik weet is het heel gebruikelijk om gewoon een router (en dan geen speedtouch, maar bv cisco) in te zetten, ook in grote netwerken.

Juist voor zaken als firewall/perimeter router, wil je eigenlijk geen ISA server inzetten.

De vraag naar adsl2+ kaarten is waarschijnlijk gewoon te klein. Die is er wel, maar nog niet genoeg om er een productlijn voor te starten.

Je kunt toch ook een andere router kopen en die gebruiken ipv je livebox? Wanneer dat niet werkt, is de kans klein dat het met een pci-kaartje wel werkt.

Verder, geen PNS topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Abom op 12-05-2006 14:46 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:24

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zie Abom,

Of je zet je livebox in bridge mode en je hebt je inet IP adres op de NIC van je softwarematige router of je koopt een betere router die geschikt is voor adsl 2.

Verder heeft dit inderdaad niets met Professioneel Netwerken en of Servers te maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.