Toon posts:

Pc te snel??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een ernstig probleem:
Maar!
eerst mijn specs:
CPU: IP4 3,0ghz
Mobo: msi 6739
geheugen: DDR400 1024
HD: een berende 250 Marco Bor S-ATA
VIdeokaart: FX5600 maar! binnenkort een 6800GTurbo!
goed: nja

Het probleem: Mijn pc is te snel geworden!
Oorzaak: een knopje op de voorkant van de "CaSe"
Gevolg: Hij boot als een ongetemd paard, voordat ik op een map klik, lijkt hij al geopend te zijn, ik was altijd gewend dat ik even meost wachten(ik hoorde een pruttelivitaat), ik kon zelfs even wat frituren voordat hij opgestart was) Kortom: veel te snel voor mij!

Ik liet mijn goede pc, in mijn oude vertrouwde case inbouwen, omdat die lekker ruim was, en ik daaraan gewend ben. op die case zat nog een turbo knop(je weet wel), toen ik op een dag met een zeem swiffer, over mijn case ging, druk te ik per ongeluk dat knopje in, toen ik de volgende dag mijn pc startte, beerde hij de pan uit!!! ik drukt, en BFFFFFFFFFFFF HIJ LAADT ALS EEN DOLLE STIER!
ik dacht: even een Super Pi draaien om te kijken wat er 'fout' was gegaan...HIER!

Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/3295/superpi9la.th.jpg

Mijn vraag aan jullie, watskeburt??? en wat is de verstandigste manier om hem weer als vanouds te krijgen? de knop heb ik afgeslepen inmiddels..

Bedankt! EN! ik hoop op makkelijke oplossing want zo kan ik er niet mee werken..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm, kan je toevallig het aantal MHz niet verlagen in de bios? Zelf zou ik het niet erg vinden als mijn PC ineens sneller is :D

Wauw, een sig!

Verwijderd

Wat voor drugs heb jij op? Dat wil ik ook wel eens proberen...

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-10-2025
Klinkt een beetje als een hoax :)

Als het alleen PI was ok.. maar booten en windows ook ubersnel.. yeah right :O

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gefeliciteerd.

Dit topic is gesloten.