Text zoeken met Firefox in alle tabs

Pagina: 1
Acties:

• rothmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 09:13
Vraagje,

Als ik met Firefox meerder tabs open heb staan en ik wil vervolgens in al die tabs zoeken naar een bepaalt stukje tekst, dan moet ik steeds weer een zoekactie per tab uitvoeren.

Weet iemand of er een extensie is die dit handiger kan? Zodat je dus als je zeg 10 tabs open hebt en zoekt op een term direct naar het eerste tabje springt met die tekst en dan liefst ook nog met de mogelijkheid om volgende te doen?

Heb al op google zitten zoeken en op het forum hier, maar tot zover zonder resultaat.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Ctrl-G werkt gewoon over meerdere tabs hoor? :)

Signature

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Volgens mij niet hoor :) ? Als ik CRTL G/F doe, en zoek op proc (heb dit topic in 1 tab, en de GoT index in een tweede tab), krijg ik geen hits als ik begin te zoeken in de tab van dit topic. Dat terwijl in mijn tweede tab dit wel een hit oplevert, maar moet zelf navigeren naar die 2de tab en opnieuw op find next klikken.

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:31

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

De extensie reveal kan dit...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

We Are Borg schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 01:35:
Volgens mij niet hoor :) ? Als ik CRTL G/F doe, en zoek op proc (heb dit topic in 1 tab, en de GoT index in een tweede tab), krijg ik geen hits als ik begin te zoeken in de tab van dit topic. Dat terwijl in mijn tweede tab dit wel een hit oplevert, maar moet zelf navigeren naar die 2de tab en opnieuw op find next klikken.
Je moet zelf navigeren naar de volgende tab idd, maar Ctrl-G (met Find as you type aan) werkt echter meteen.

Ik lees nu de TS door en zie idd dat TS ook wilt dat ie automatisch alle tabs tegelijk doorzoekt. Mijn excuses :)

Signature

• rothmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 09:13
Net reveal geprobeerd, maar volgens mij kan je hier alleen in de "title" en in de "url" zoeken. Wat ik wil is dus zoeken in de inhoud van een website, dus op text. Als ik de optie waar je voor "title" of "url" kunt kiezen op "any" zet, zoekt hij volgens mij alleen in de title en de url en niet in de tekst van een site.

Kortom volgens mij ben ik nog steeds op zoek naar een dergelijke plugin....;-)
Pagina: 1