[Asus K8V-MX] Logo aanpassen met MyLogo, hoe? *

Pagina: 1
Acties:

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-05 13:29
Ik zag in het menu start onder Asus het programma Mylogo staan.
Als het goed is kun je het logo veranderen die je ziet als je de pc opstart.
Ik heb een Maxdata pc en zie dat "Maxdata" Het zou erg leuk zijn als ik dat kon veranderen.
maar als ik het programma opstart zegt hij dat ik de originele BIOS file moet selecteren. Je ziet dan rechts een kolom (soort verkenner) die al geselecteerd staat op de windows folder.
Ik zou alleen niet weten welk bestand het is!

Specs:
Amd athlon 64 3000+
ati radeon 9600se
Asus K8V-MX (bios= American Megatrends Inc. 1001.007)

Hebben jullie hier misschien ervaring mee of weten jullie het BIOS file te vinden?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

http://support.asus.com/d...load.aspx?SLanguage=en-us :?
Daar de nieuwste BIOS voor je mobo downen en die selecteren in dat programma.

[ Voor 38% gewijzigd door fsfikke op 11-05-2006 18:46 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Hallo,

Ik zou niet van de Asus website een BIOS downloaden en deze flashen, omdat wij gebruik maken van OEM mainboarden van Asus.
Onze eigen BIOS versies zijn beter toegespitst op onze mainboarden en de BIOS versies zijn te downloaden op volgende FTP link :

http://ftp.maxdata.com/in...MAXDATA_Desktop/40_Driver

Het MAXDATA logo zit ingebakken in de BIOS file en kan dus niet makkelijk veranderd worden.
Alleen het flashen van een Asus BIOS zal ervoor zorgen dat het logo van Asus verschijnt in plaats van het MAXDATA logo.

Let hierbij wel op : De garantie vervalt op de pc als blijkt dat er een verkeerde (lees Asus) BIOS gebruikt wordt.

Groetjes,

MAXDATA Benelux

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet waarom je je probleem-topic 'ervaringen' in de topictitel geeft; dit is gewoon incorrect. Ik pas je topictitel aan en verplaats je topic naar het juiste subforum.

Asus Mylogo ervaringen > [Asus K8V-MX] Logo aanpassen met MyLogo, hoe? *
CSA > PMG

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate