Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heren, dames,

Ik ben een zg. "roadwarrrior" die voor zijn werk voortdurend onderweg is over het gehele europese continent. Mijn telefoon is mijn belangrijkste tool en die wordt dan ook erg intensief gebruikt.

Nu ben ik in het bezit van den Qtek S100 en zou graag opgraden naar een nieuw toestel met de hieronder beschreven eigenschappen, maar ik slaag er niet in om een dergelijk toestel te vinden. Vandaar mijn vraag om hulp.

Ik zoek een toestel met
- Triband
- Windows Mobile 5 (incl Outlook, IE Explorer, Word, Excel en Powerpoint)
- Toetsenbord (volledig of enkel numeriek, speelt geen rol, wil alleen kunnen een sms typen met 1 hand ipv met een stylus)
- Touchscreen
- Dictafoon
- Uitbreidbaar geheugen dmv SD-kaart (geen mini sd of ik heb hier een hele collectie kaartjes voor de vuilbak.)
- Wifi
- GPRS
- Bleutooth
- Remote Sim Access Profile compatibel (!!!!!, zeer belangrijk voor mijn carkit in mijn wagen)
- Camera (vaak handig om bij klanten ongezien nieuwe dingen of problemen te fotograferen)

Maar ik blijk dat nergens te kunnen vinden. Zijn er mensen die op de hoogte zijn van toestellen die beschikbaar zijn of weldra zullen komen met deze eigenschappen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Vincent

Verwijderd

hmm dat is wel erg specifiek hoor ;)
Ik ben al tevreden met mn D600
maar je kunt zoeken op www.newmobile.nl , hier kun je alle telefoons van elk zo ongeveer vinden.
Dit is heel erg handig

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:16
bijvoorbeeld de E-ten G500 volgens mij, weet alleen niet van dat profile... Zou je na moeten zoeken, de rest heeft ie iig...

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-10 18:29
Wat jij zoekt is de Treo 700w. Volgens mij voldoet ie aan al jouw eisen. Maar na ruim een jaar met Windows Mobile 2003 te hebben gewerkt weet ik het zeker: mijn volgende toestel wordt gewoon weer Palm Os \o/; de nog uit te komen 700p ofzo.

edit:
Ik zie nu dat de 700w geen wifi heeft; daar zou je dan een kaartje voor moeten gebruiken

[ Voor 18% gewijzigd door daniel_ev op 11-05-2006 20:02 ]

Toch?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Wat dacht je van een MDA Pro van T-Mobile, ook wel Q-Tek 9000? Die werkt toch met SD kaarten?
Ik dacht meteen aan een Q-Tek 9100, maar dan zit je met dat mini-SD gebeuren.
Die kunnen voor zover ik weet alles wat jij wil, toch?

Zie HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Of het moet dat Remote Sim Access Profile gebeuren zijn, want daar weet ik niks van :)
(zul je zien, dat je die twee al lang bekeken hebt en dat ze daarom afvallen ;) )

Ik vind die 9000 erg groot en heb nu een MDA Vario (9100). Dat apparaat kan verder alles wat jij hierboven noemt.

[ Voor 23% gewijzigd door dreamscape op 11-05-2006 20:03 ]

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Topicstarter
Paultje3181 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:16:
bijvoorbeeld de E-ten G500 volgens mij, weet alleen niet van dat profile... Zou je na moeten zoeken, de rest heeft ie iig...
E-ten is mini SD en niet rSAP compatibel :-(
Toch bedankt voor je hulp

Verwijderd

Topicstarter
daniel_ev schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 19:52:
Wat jij zoekt is de Treo 700w. Volgens mij voldoet ie aan al jouw eisen. Maar na ruim een jaar met Windows Mobile 2003 te hebben gewerkt weet ik het zeker: mijn volgende toestel wordt gewoon weer Palm Os \o/; de nog uit te komen 700p ofzo.

edit:
Ik zie nu dat de 700w geen wifi heeft; daar zou je dan een kaartje voor moeten gebruiken
Geen Wifi :-(
Toch bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
dreamscape schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:01:
Wat dacht je van een MDA Pro van T-Mobile, ook wel Q-Tek 9000? Die werkt toch met SD kaarten?
Ik dacht meteen aan een Q-Tek 9100, maar dan zit je met dat mini-SD gebeuren.
Die kunnen voor zover ik weet alles wat jij wil, toch?

Zie HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/i-mate JASJAR) *2

Of het moet dat Remote Sim Access Profile gebeuren zijn, want daar weet ik niks van :)
(zul je zien, dat je die twee al lang bekeken hebt en dat ze daarom afvallen ;) )

Ik vind die 9000 erg groot en heb nu een MDA Vario (9100). Dat apparaat kan verder alles wat jij hierboven noemt.
Idd, beide niet rSAP compatibel (voorlopig toch) Bovendien lijkt het me niks, zo'n koelkast aan je oor. 9100 is een beter alternatief maar daar zit je weer met die mini SD kaartjes :(
Toch bedankt!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-11 13:02

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 20:11:
[...]

Idd, beide niet rSAP compatibel (voorlopig toch) Bovendien lijkt het me niks, zo'n koelkast aan je oor. 9100 is een beter alternatief maar daar zit je weer met die mini SD kaartjes :(
Toch bedankt!
Voor zover ik het weet hebben de WM5 toestellen wel SAP ondersteuning. Heb laatst nog mijn Qtek 9100 met een Nokia 616 geconnect en het syncorniseerde gewoon het telefoonboek..

Het is trouwens niet nodig om elk antwoord apart in een post te quoten. Dat kan namelijk ook makkelijk in 1 post

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Giox schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:00:
[...]

Voor zover ik het weet hebben de WM5 toestellen wel SAP ondersteuning. Heb laatst nog mijn Qtek 9100 met een Nokia 616 geconnect en het syncorniseerde gewoon het telefoonboek..

Het is trouwens niet nodig om elk antwoord apart in een post te quoten. Dat kan namelijk ook makkelijk in 1 post
Ik heb het geprobeerd met een Qtek S200 (is WM5) en het lukte niet. Moet je daarvoor iets configureren in je bluetoothinstellingen?

Fan van Scooter trouwens? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2006 08:46 ]

Pagina: 1