Ik heb een server met OSX Tiger server 10.4.6, en daarop draait onder andere een Quicktime Streaming Server. Omdat deze machine achter een firewall draait, moet ik -aldus de handleidingen op apple.com- in /Library/QuicktimeStreaming/Config/streamingserver.xml een preference zetten zodat verwezen wordt naar het extern IP van de firewall, en niet naar het lokale IP van de server. Na het instellen van die preference zou ik de streaming server moeten killen en opnieuw moeten starten.
Zo gezegd, zo gedaan (100% zeker goed), maar -je raadt het al- zonder resultaat. In mijn .m3u bestanden wordt nog steeds naar het lokale IP verwezen als ik ze aanmaak. Een reboot van de server -om er zeker van te zijn dat het proces echt OPNIEUW gestart werd- hielp ook niet.
Ik kan wel handmatig die IPs aanpassen, maar het hoort gewoon te werken. En dit is dus zwaar irritant. Wie helpt?
Zo gezegd, zo gedaan (100% zeker goed), maar -je raadt het al- zonder resultaat. In mijn .m3u bestanden wordt nog steeds naar het lokale IP verwezen als ik ze aanmaak. Een reboot van de server -om er zeker van te zijn dat het proces echt OPNIEUW gestart werd- hielp ook niet.
Ik kan wel handmatig die IPs aanpassen, maar het hoort gewoon te werken. En dit is dus zwaar irritant. Wie helpt?
Launching containers into space