[OS X Server] streamingserver.xml wordt niet toegepast

Pagina: 1
Acties:

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Ik heb een server met OSX Tiger server 10.4.6, en daarop draait onder andere een Quicktime Streaming Server. Omdat deze machine achter een firewall draait, moet ik -aldus de handleidingen op apple.com- in /Library/QuicktimeStreaming/Config/streamingserver.xml een preference zetten zodat verwezen wordt naar het extern IP van de firewall, en niet naar het lokale IP van de server. Na het instellen van die preference zou ik de streaming server moeten killen en opnieuw moeten starten.

Zo gezegd, zo gedaan (100% zeker goed), maar -je raadt het al- zonder resultaat. In mijn .m3u bestanden wordt nog steeds naar het lokale IP verwezen als ik ze aanmaak. Een reboot van de server -om er zeker van te zijn dat het proces echt OPNIEUW gestart werd- hielp ook niet.

Ik kan wel handmatig die IPs aanpassen, maar het hoort gewoon te werken. En dit is dus zwaar irritant. Wie helpt?

Launching containers into space

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Volgens mij is dat NA 10.4.3 vanuit de Server Admin te regelen en hoef je zelf niet meer het bestand aan te passen.
Zal straks even kijken waar het staat mocht je het nog niet gevonden hebben.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Ik heb het tot dusverre nog niet gevonden, dus als je nog eens zou kunnen/willen kijken zou ik het op prijs stellen :)

Launching containers into space