Toon posts:

Tokina zoomlens 75-300 AF VS Tamron 70-300 welke kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan tweedehands 2 soorten lenzen aanschaffen:

Tokina 75-300 AF of de Tamron 70-300 ?

Welke zouden jullie mij aanraden.

Tokina voor 50 euro en de tamron voor 70 euro.

Ik heb zelf een Nikon D50

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:20:
Ik kan tweedehands 2 soorten lenzen aanschaffen:

Tokina 75-300 AF of de Tamron 70-300 ?

Welke zouden jullie mij aanraden.

Tokina voor 50 euro en de tamron voor 70 euro.

Ik heb zelf een Nikon D50
Kun je daar niet wat specifiekere informatie over vinden (desnoods bij de aanbieders zelf)?
Tokina heeft legio lenzen gefabriceerd, en Tamron ook.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeerd informatie te winnen over de Tokina lens 75-300 AF. Maar vind eigenlijk helemaal niets er over.

Wie kan mij er wel wat meer over vertellen.

Afbeeldingslocatie: http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//verkopen.marktplaats.nl/select_category.php

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:27

Garyu

WW

Mijn algemene beeld van Tokina lenzen is dat het geen wereldwonders zijn in scherpte, AF, vignettering of eigenlijk in wat dan ook. Over de Tamron zijn wel ervaringen te vinden neem ik aan.

Je posts hier getuigen echter niet echt van veel eigen effort, ik zou zeggen, lees het Nikon-mount topic eens even door (of evt het Canon-mount topic, aangezien je third-party lenzen zoekt).

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:23

Zoefff

❤ 

SuuZZjie, deze vraag kan je ten eerste beter stellen in Het grote Nikonmount-objectieven-topic, daar staan dit soort vragen allemaal centraal.

Daarnaast verwachten we wel wat meer inzet en informatie van jou kant. Dus, wat zijn de eisen voor een lens, wat verwacht je ervan, wat wil je met de lens gaan doen, etc. Op die manier kunnen wij jou ook een gerichter antwoord geven :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.