Toon posts:

Ik kom er nie meer uit (casefans)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus 1 of 2 zijfans in mun kast bouwen die op de grafische card en cpu blazen.. ik denk zelf aan 92mm sunon fans...

maar hoe monteer ik deze... als ik ze vast zet aan mun zijpaneel krijg ik mun kast moeilijk open...

Hoe hebben jullie dit opgelost? ik hoor het graag !

kast is aopen hq-08

groetjes

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 09:43
De lipjes aan de bovenkant van het zijpaneel er af slopen. Dan kun je hem zo naar de zijkant kantelen. Je moet hem dan wel vastschroeven, anders zit hij niet stevig.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 14:30 schreef Dualdude het volgende:
De lipjes aan de bovenkant van het zijpaneel er af slopen. Dan kun je hem zo naar de zijkant kantelen. Je moet hem dan wel vastschroeven, anders zit hij niet stevig.
iemand een misschien iets minder drastische oplossing? :?

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hier ervaring mee heeft en dit even wil sharen met mij :? :?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:47

mvds

Totally awesome!

Zo drastisch is deze oplossing toch niet? Lijkt mij dat de meeste mensen het op deze manier oplossen hoor.

Verwijderd

zelf een houder met pootjes maken en er op zn kop inhangen (stevig!)
zoiets:

Verwijderd

van beneden kun je alle lipjes laten zitten je moet de eerste 2 lipjes aan de bovenkant platslaan. dan kun je het opklappen en de zijkant eraf pakken

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 17:05 schreef obsidian het volgende:
Zo drastisch is deze oplossing toch niet? Lijkt mij dat de meeste mensen het op deze manier oplossen hoor.
ok drastisch is een verkeerd woord.. mocht ik dit uitvoeren dan moet ik zeker de onderste richeltje van het zijpaneel eraf halen?

iemand andz nog een andere oplossing?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik gebruik 3mm dikke boutjes en bijpassende moertjes met daartussen nylon ringetjes om te vermijden dat de boutjes/moertjes de lak van je kast of de fans beschadigen. Je kunt per fan uiteraard 4 bevestiginspunten maken, maar 2 (diagonaal) is ook voldoende. Vaak maken fans minder lawaai als er wat afstand tussen de wand en de fan zit, en dat kan je doen door kunststof busjes te gebruiken, waar je het boutje doorhaan doet. Je zet dat busje dus tussen je fan en je wand om afstand te houden (busjes zijn vaak 1cm lang dus dan heb je 1cm afstand).

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1