Toon posts:

[IE] Beta Testen Internet Explorer 7.0

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Mensen,

Ik ben van de week gestart met het beta testen van Internet Explorer 7.
Alles verloopt eigenlijk vlekkeloos (tot mijn grote verbazing!). De layout is even wennen en de plaatjes stonden standaard uit want nogal irritant was.

Maar nu mijn probleem. Sinds die installatie runt hij niet meer automatisch batchfiles in windows. Nu krijg je eerst een beveiligingswaarschuwing of je hem wil uitvoeren.

Hoe is dit te disabelen. Ik heb namelijk meerdere batchbestanden draaien die systemen reseten in het weekend. En dat kan niet op maandag ochtend als je weer inlogt.

Gelieve Jullie Reactie!

Greetz!

<Edit>

In het schermpje word gevraagd of ik zeker weet of ik de software wil uitvoeren! Het heeft namelijk geen digitale ondertekening!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 15:55 ]

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:33

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Beta-testen met live systemen??

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Vinkje zetten in het scherm waar je de waarschuwing krijgt, bij altijd deze bestanden doorlaten of iets dergelijks?

--

Verwijderd

Topicstarter
Nee dit is mijn eigen pc en daar test ik meestal op... live systeem is het niet echt op de batches na. Dat moet je ook testen of het werkt of niet. Ik zou de batch bestanden zo kunnen verplaatsen!

Verwijderd

Topicstarter
_PoTaToX_ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 15:47:
Vinkje zetten in het scherm waar je de waarschuwing krijgt, bij altijd deze bestanden doorlaten of iets dergelijks?
In dat scherm is niets in te stellen... alleen allow of deny om het maar makkelijk te zeggen...

Verwijderd

Misschien toch maar even een bugreport maken, hier namelijk geen probleem met ie7 (b2)?
Of lukt het enkel niet met batches op het intranet, en met lokale dan weer wel?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 18:45:
Misschien toch maar even een bugreport maken, hier namelijk geen probleem met ie7 (b2)?
Of lukt het enkel niet met batches op het intranet, en met lokale dan weer wel?
Het gaat eigenlijk erom heen.. dit zijn gewoon programma's die ik wil starten of batches zonder Digitale Handtekening. Veel mensen zeggen dat het aan het beveiligingscentrum ligt maar die kan je niet aanpassen iig niet de meldingen ervan.. want die optie is nu grijs!

De programma's worden wel van een netwerkschijf gedraaid.. misschien ligt het daar aan ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat zou misschien kunnen ja (zeg ik zonder al naar IE7 gekeken te hebben). Hang er anders zelf een certificaat aan, middels bijv. selfcert.exe?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 08:49:
Dat zou misschien kunnen ja (zeg ik zonder al naar IE7 gekeken te hebben). Hang er anders zelf een certificaat aan, middels bijv. selfcert.exe?
Is een Idee.... waar haal ik die exe vandaan ?

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-07 20:53

McMiGHtY

- burp -

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 11:30
Waar staan die batchfiles? Lokaal op de machine of op een netwerklocatie?

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

Verwijderd

Topicstarter
mbrouwer schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 10:44:
Waar staan die batchfiles? Lokaal op de machine of op een netwerklocatie?
Ze staan op een netwerkschijf...

Verwijderd

Topicstarter
Dit is alleen voor Office Documenten. Hoe krijg ik zo'n handtekening op een exe file dan ?

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Met selfcert kan je een (alleen door jezelf vertrouwde) handtekening maken. Hoe aan een batchfile te hangen: geen idee (heb geen IE7), zie F1 en/of ga alle knopjes langs? :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:25:
Met selfcert kan je een (alleen door jezelf vertrouwde) handtekening maken. Hoe aan een batchfile te hangen: geen idee (heb geen IE7), zie F1 en/of ga alle knopjes langs? :P
Ik weet al waar het aan ligt.. tis alleen nog niet op te lossen.. als ik de batches/ exe files vanaf mijn pc uitvoer is er niets aan de hand... run ik ze via een netwerkschijf dan krijg ik die melding.. enige nadeel is dat ze op die schijf moeten blijven staan.... Het heeft namelijk te maken met SuperOffice.. er draaien een aantal gateways

Enne alle knopjes langs lijkt me beetje overdreven :P

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Je kunt ook de batches lokaal kopieren en dan zo herschrijven dat ze eerst naar de juiste share toe gaan? :)

Maar goed; blijkbaar een nieuw security feature. Of (watr ik me goed kan voorstellen) een bug maar daar is het een beta voor.

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:36:
Je kunt ook de batches lokaal kopieren en dan zo herschrijven dat ze eerst naar de juiste share toe gaan? :)

Maar goed; blijkbaar een nieuw security feature. Of (watr ik me goed kan voorstellen) een bug maar daar is het een beta voor.
Die Batches moeten op die schijf blijven staan anders missen ze koppelingen... sommige zijn exe files dus die kan ik niet herschrijven...
Pagina: 1