Radeon fan-loos

Pagina: 1
Acties:

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08 19:52

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Topicstarter
Ik heb er nu een Tennmax lasagna op zitten, die is veel stiller dan wat ATI erop had geplakt.
Omdat ik de kast nog stiller wil hebben ben ik van plan de fan van de Radeon te wippen en er een koelrib op te plakken. Nu heb ik ooit een Radeon gesloopt door er een rib op te plakken met secondelijm..
Waarmee kan ik een koelrib op een chip plakken?

Specs

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Dit kun je beter vragen in de topic van de die-hard oc'ers (maar ja, er zullen vast ook wel mensen zijn die het hier weten) :+

Verwijderd

Koelpasta ertussen en een tie-wrapje eromheen?

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik heb gewoon op de 4 punten een beetje secondelijm gedaan en 1 klein drupje in het midden en voor de rest koelpasta. Mijn chrome orb hangt er nog altijd aan dus moet makkelijk kunnen zo'n koelrib.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Zo heb ik het ook gedaan bij m'n vorige Radeon .. drupje in het midden zou ik alleen niet doen, is ook niet nodig denk ik. Alleen op de vier hoekjes een drupje zou meer dan genoeg moeten zijn (en in het midden een klodder(tje) thermal paste).

PC Specs

• Daneel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Ja kan ook ... of bij OC-Shop wat van die Thermal-Epoxy hars bestellen...plakt ook

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Topicstarter
Ik heb de koelrib van een MX gewipt en die op m'n Radeon geplakt met 3M Frag Tape.
Als de rib warm wordt, mag ik er dan vanuit gaan dat de zaak goed vast zit en de warmte geleiding ok is?

Specs

Verwijderd

jij hebt geld teveel huigie, al een radeon gemold, en een mx half gesloopt
I O+ U :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 20:43 schreef Daneel het volgende:
Ja kan ook ... of bij OC-Shop wat van die Thermal-Epoxy hars bestellen...plakt ook
Dat heb ik dus net maar even besteld, dat plakband is niet altijd betrouwbaar heb ik gelezen. Dank voor de tip!

Specs

Pagina: 1