Sinds een dag of 3 zit ik met een probleem dat alle .exe bestanden verschrikkelijk traag opstarten, als ik b.v. itunes.exe probeer te starten ging dit eerder altijd onmiddelijk, nu moet ik minstens een minuut wachten voor er uberhaupt iets gebeurt.
Firefox doet er ook veel langer over dan normaal, net als alle andere .exe bestanden.
Een ander opmerkelijk probleem wat tegelijk opgetreden is is dat ik, wanneer ik in windows verkenner op het icoon of de tekst "deze computer" klik, dit verkennerscherm vastloopt. Ik kan hier overheen een nieuwe verkenner window openen, als ik hier op het +je voor "deze computer" klik is er niets aan de hand en kan ik gewoon verder. Het vastgelopen verkennerscherm blijft bevroren bestaan tot ik explorer.exe afsluit en opnieuw opstart.
Mijn PC heeft de volgende specificaties:
Win XP Pro NL SP2
AMD 64 bit 4000+
2 gb DDR RAM
GeForce 7800 GTX
Soundblaster Audigy Platinum
MSI K8N Diamond mobo
Maxtor 200gb HDD
In combinatie met:
Norton Antivirus 2004 (volledig geupdate)
Zonealarm
Hitman Pro
Een virusscan met norton of een online McAfee scan levert niets op, mijn PC is altijd erg schoon gehouden, er staat geen onbekende troep in mijn software lijst en processenlijst. Ik draai regelmatig hitman Pro tegen spy-ware (welke vrijwel nooit iets vindt).
De windows installatie die ik nu gebruik is ongeveer 4 / 5 maand oud.
Firefox doet er ook veel langer over dan normaal, net als alle andere .exe bestanden.
Een ander opmerkelijk probleem wat tegelijk opgetreden is is dat ik, wanneer ik in windows verkenner op het icoon of de tekst "deze computer" klik, dit verkennerscherm vastloopt. Ik kan hier overheen een nieuwe verkenner window openen, als ik hier op het +je voor "deze computer" klik is er niets aan de hand en kan ik gewoon verder. Het vastgelopen verkennerscherm blijft bevroren bestaan tot ik explorer.exe afsluit en opnieuw opstart.
Mijn PC heeft de volgende specificaties:
Win XP Pro NL SP2
AMD 64 bit 4000+
2 gb DDR RAM
GeForce 7800 GTX
Soundblaster Audigy Platinum
MSI K8N Diamond mobo
Maxtor 200gb HDD
In combinatie met:
Norton Antivirus 2004 (volledig geupdate)
Zonealarm
Hitman Pro
Een virusscan met norton of een online McAfee scan levert niets op, mijn PC is altijd erg schoon gehouden, er staat geen onbekende troep in mijn software lijst en processenlijst. Ik draai regelmatig hitman Pro tegen spy-ware (welke vrijwel nooit iets vindt).
De windows installatie die ik nu gebruik is ongeveer 4 / 5 maand oud.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 12:41 ]