[XP-MCE]OE server instellingen wijzigen spontaan

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Hallo.
Ik ben even op het laptop systeem van mijn moeder bezig, doordat die problemen met haar email adres aangaf. Toen ik het bekeek merkte ik dat in OE van alle email acounts de pop server instellingen evenals de login gegevens gewijzigd waren naar 127.0.0.1 en als loginnaam en ww het email adres. Dit heb ik weer goed ingesteld waarna het weer werkte, maar de volgende dag was weer hetzelfde probleem. Nu heb ik alle instellingen opnieuw juist ingevoerd, alles opgeslagen en opnieuw opgestart en tot mijn verbazing is alles weer terug gezet naar 127.0.0.1 etc.

is er iemand die een gelijksoortig probleem heeft ondervonden en daar een oplossing voor heeft? Op internet kan ik niet iets dergelijks terug vinden (mede dankzij het feit dat er geen foutmelding wordt gegeven hiervoor)...
Kortom, ik weet hier eigenlijk ook geen raad mee.

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Kick.
Het probleem is nog steeds en nog steeds geen oplossing gevonden hier.

telefoontoestel

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-03 21:35
Er ijn virusscanners met een ingebouwde pop3/smtp proxy. Sommige daarvan hebben het concept 'transparent proxy' nog niet echt begrepen en zetten dan de instellingen in OE op 127.0.0.1

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Volgens mij doen virusscanners dat regelmatig als wijze van controle!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Er zit een McAffee virusscanner op geinstalleerd. Ik zal eens kijken of deze vindbare instellingen heeft die dat wijzigt. Als iemand mij tips kan geven over waar het te vinden is, zou dit zeer welkom zijn.

telefoontoestel

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
In het boekje?

http://download.mcafee.co...nl/MSK_UserGuide_2006.pdf

[ Voor 73% gewijzigd door avon op 14-05-2006 22:29 ]

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik ben het aan het doorlezen geweest en krijg het idee dat de spamkiller functie er verantwoordelijk voor kan zijn. Ik ga strax even kijken of ik het hiermee kan voorkomen. Als dat zo is, zal ik het ook wel even posten. Mogelijk ook handig voor iemand anders om te weten.

telefoontoestel

Pagina: 1