Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Wil je een bepaalde theme graag hebben, dan zou ik contact opnemen met de webmaster of anders met de makers van de theme
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Vergeet niet dat als het een forum o.i.d. is dat het waarschijnlijk dynamisch opgebouwde pagina's gebruikt.DukeN schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:54:
Ik zit met het volgende probleem.
Ik werk met een forum en er is een website met een theme die hier en daar is aangepast en die ik graag zelf ook zou willen gebruiken. Helaas reageert de webmaster niet op mijn emails dus ik wil de theme folder kopieeren. Het is een default theme dus geen private / gekochte.
Is het mogelijk dat ik een folder kopieeer zoals:
http://www.zijnwebsite.com/forum/themes/niceforumtheme <- hoe kopieeer ik de map "niceforumtheme"?
Alvast bedankt
Die kan je dus niet kopiëren
Buiten het feit dat zomaar kopiëren van een website niet al te netjes is
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
BtM909 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:57:
Sinds wanneer denk je dat GoT gaat helpen bij het rippen van iemand anders z'n site?
Wil je een bepaalde theme graag hebben, dan zou ik contact opnemen met de webmaster of anders met de makers van de theme
Maar hoe weet je dat het een default theme is? Als jij dat weet dan valt hij vast ook wel ergens te vinden op het internetHelaas reageert de webmaster niet op mijn emails dus ik wil de theme folder kopieeren. Het is een default theme dus geen private / gekochte.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ja dat lukt dus niet. Ik kan geen contact krijgen met de webmaster en het is de default theme van het forum. Maar het gaat om wat knoppen en instellingen. VandaarBtM909 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:57:
Sinds wanneer denk je dat GoT gaat helpen bij het rippen van iemand anders z'n site?
edit: Het is de default theme omdat ik hem ook al draai. Maar de stylesheet is wat anders en de kleuren. Anders moet ik alles zelf handmatig gaan aanpassen
[ Voor 16% gewijzigd door DukeN op 11-05-2006 11:59 ]
Er rust zowieso altijd copyright op dat theme. Als de webmaster het zelf gemaakt heeft mag je het niet gebruiken zonder toestemming van de webmaster. Heeft hij het gekregen bij het pakket dan mag je het niet gebruiken tenzij je dat pakket zelf ook koopt.
Hoe dan ook is het "downloaden" van de website verboden.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Dan is het gewoon een kwestie van uitproberen, en ja handmatig kan je het beste doen, anders rip je zijn werkDukeN schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:58:
edit: Het is de default theme omdat ik hem ook al draai. Maar de stylesheet is wat anders en de kleuren. Anders moet ik alles zelf handmatig gaan aanpassen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Het basis theme is dus default.DukeN schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:58:
[...]
Ja dat lukt dus niet. Ik kan geen contact krijgen met de webmaster en het is de default theme van het forum. Maar het gaat om wat knoppen en instellingen. Vandaar
Alleen heeft die webmaster hem naar zijn eigen wensen aangepast.
Dat mag je dus niet zomaar kopiëren.
Want die aanpassingen heeft hij wél moeite voor gedaan.
Sowieso zal de link naar de stylesheet altijd in de html code staan.Haan schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 12:01:
Als je die pagina hebt geladen, kan je de stylesheet toch gewoon uit je internet cache plukken?
[ Voor 18% gewijzigd door Gonadan op 11-05-2006 12:02 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Maar de bestanden als:
index.php
Display.template.php
BoardIndex.template.php
index.template.php
etc krijg ik niet binnen.
edit:
Ja, ik weet dat de webmaster zelf de boel heeft veranderd en het is ook niet zo netjes maar... ik heb een hekel aan dingen doen die al zijn gedaan.
[ Voor 36% gewijzigd door DukeN op 11-05-2006 12:04 ]