afstandsbediening iTunes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
Hoi,

ik heb een probleempje met mijn Hauppauge PVR 150 afstandsbediening en iTunes. Ik krijg het niet voor elkaar om het volume te regelen met de afstandsbediening.

Ik heb het irremote.ini bestand in de windowsdirectory aangepast zodat de afstandsbediening ook werkt in Winamp, intervideo dvd-player en windowsmedia player. Daar werkt alles perfect. Alleen iTunes ligt dwars. Alles werkt ok, ik kan nummers pauzeren, skippen, terugspoelen noem maar op, ik kan alleen het geluid niet harder of zachter zetten.

In iTunes is daar de toetsencombinatie Control up of Control down voor (resp. harder en zachter)

In het ini bestand zou dat dus:

[iTunes}
...
VOLDOWN={ctrl}{down}
VOLUP={ctrl}{up}

moeten zijn. Precies zoals toetsencombinaties in alle andere programma's zijn. Alleen accepteert iTunes de control toets niet, hij denk dat er alleen een pijltjes toets is ingedrukt.

Het rare is, de combinatie:

REWIND={ctrl}{alt}{left}
FASTFWD={ctrl}{alt}{right}

snapt ie weer wel...

Weet iemand wat het probleem is, en hoe ik het zou kunnen oplossen? (een alternatief is te toetsencombinaties van itunes veranderen, kan dat, en hoe?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prometheus345479
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-10-2022
iemand?

Of kan dit topic verplaatst worden naar apple talk, of het video forum? Misschien heeft het daar meer succes...