Ik ben al een hele tijd bezig om er achter te komen waarom sommige dingen niet werken bij mij zoals het hoort. Ik ben op het moment met css bezig. Ik heb al een aantal sites gemaakt, alleen dan op de photoshop slices manier. Dat wil ik al een tijdje omgooien naar css gestylede sites. Alleen loop ik de hele tijd vast. Zo ben ik nu maar stap voor stap dit aan het doen. Ik gebruik hiervoor dreamweaverMX(7.0.1) en/of kladblok icm Firefox en IE om te testen. Nu ben ik dus met stap 5 bezig. Niks moeilijks zoals je kan zien. Alleen werkt het dus niet. In Dreamweaver komt er netjes een achtergrond kleur, maar zodra ik het test gewoon niet.
Ik heb nu al een tijdje van alles onzinnig geprobeerd, omdat de ervaring mij heeft geleerd dat dat soms nog wel eens wil helpen. Zoals in de css de tags op andere plekken zetten, ipv "background-color", "background" of "Background-colour" te gebruiken, "div#" weg te halen bij "div#banner". In de html staat gewoon <div id="banner">blablabla</div>. Moet ook wel want, ik ben gewoon lekker aan het knippen plakken geweest. Maar nu ben ik het zat. Er klopt gewoon iets niet en ik wil weten wat.
Ik zit met een vers geinstalleerd winXP sp2, ben virus en malware vrij. Specs van m'n pc staan in m'n sig. Ik weet het ook niet meer...
Ik heb nu al een tijdje van alles onzinnig geprobeerd, omdat de ervaring mij heeft geleerd dat dat soms nog wel eens wil helpen. Zoals in de css de tags op andere plekken zetten, ipv "background-color", "background" of "Background-colour" te gebruiken, "div#" weg te halen bij "div#banner". In de html staat gewoon <div id="banner">blablabla</div>. Moet ook wel want, ik ben gewoon lekker aan het knippen plakken geweest. Maar nu ben ik het zat. Er klopt gewoon iets niet en ik wil weten wat.
Ik zit met een vers geinstalleerd winXP sp2, ben virus en malware vrij. Specs van m'n pc staan in m'n sig. Ik weet het ook niet meer...
Hallo met Tim