Na wat overleg/brainstormen in #fotografie leek het een aantal mensen wel leuk om een wat uitgebreidere meet in het noorden des land's te organiseren. Na een tip van Danjel leek het ons erg leuk om naar de Open dagen van de Luchtmacht te gaan.

Wanneer?
Vrijdag 16 juni
Zaterdag 17 juni
Het terrein is open vanaf 8 uur. Dit is wel erg vroeg though
10 uur vanaf het Centraal Station in Leeuwarden lijkt mij wel een aardige richtlijn om ook de mensen die van wat verder weg komen een fatsoenlijke nachtrust te bieden
We moeten dus even kijken wat het handigst is, maar ik neem aan voor de meeste mensen op zaterdag, maar dat geven jullie maar aan
Help, hoe kom ik daar!
Nou, zo!
Er rijdt een gratis pendelbus vanaf het station, ideaal dus.
Suggesties, aan-op-afmerkingen? Post ze hier.
Wat eten betreft, in Leeuwarden zijn genoeg leuke tenten, helaas ken ik er niet een bij naam, dus suggesties wat dat betreft zijn welkom, zodat ik eventueel een reservering kan plaatsen.
Het is mijn bedoeling om dit een wat grotere meet te laten worden, dus vandaar dat ik er deze keer (itt tot Utrecht en Groningen
) er wat vroeger bij ben.
Aanmelden
Dat kan hier
Het lijstje huidige deelnemers

Wanneer?
Vrijdag 16 juni
Zaterdag 17 juni
Het terrein is open vanaf 8 uur. Dit is wel erg vroeg though
10 uur vanaf het Centraal Station in Leeuwarden lijkt mij wel een aardige richtlijn om ook de mensen die van wat verder weg komen een fatsoenlijke nachtrust te bieden
We moeten dus even kijken wat het handigst is, maar ik neem aan voor de meeste mensen op zaterdag, maar dat geven jullie maar aan
Help, hoe kom ik daar!
Nou, zo!
Er rijdt een gratis pendelbus vanaf het station, ideaal dus.
Suggesties, aan-op-afmerkingen? Post ze hier.
Wat eten betreft, in Leeuwarden zijn genoeg leuke tenten, helaas ken ik er niet een bij naam, dus suggesties wat dat betreft zijn welkom, zodat ik eventueel een reservering kan plaatsen.
Het is mijn bedoeling om dit een wat grotere meet te laten worden, dus vandaar dat ik er deze keer (itt tot Utrecht en Groningen
Aanmelden
Dat kan hier
Het lijstje huidige deelnemers
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein