Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[mda compact] Usb>computer kabel, telefoon niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier al eerder een topic over geopent. Deze werd gesloten omdat ik deze vraag ook in het Qtek topic heb gesteld. In het Qtek topic lijkt iedereen er overheen te lezen (2 pogingen gedaan), dus dan toch maar weer een topic hieraan wijden. :)

Ik heb al enige tijd deze telefoon en nog geen problemen ondervonden. Nou heb ik sinds enige tijd een nieuwe pc en ik vond het weer eens tijd mijn MDA compact (qtek 100 ) aan mijn pc te sluiten.

Het werkt gewoon zoals het hoort, ik heb er ook een mooie cd van t-mobile bij waarmee ik het programma "AppSuite Installer" kan installeren... helaas werkt dit niet meer, zodra ik de mda soft-reset of reconnect gaat windows weer zoeken naar drivers, welke die daarna nergens kan vinden.

Rechtstreeks de drivers op de cd aanwijzen lukt niet. Heb nog geprobeerd de appsuite installer.exe uit te pakken, maar ook dit wil niet de benodigde drivers vinden. Ik krijg hier dan een map met een installer, en wat files, waaronder 2 .cab files.

Ik snap er niks van normaal zou ik na deze installatie zo de kabel weer in de mda kunnen pluggen (of soft resetten terwijl 'ie er al inzit) en dan herkent windows zo het apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
*kick*

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:16
het kabeltje kan enigszins verrot zijn of je mda installatie: een hard reset dus: dat heeft bij mij altijd gewerkt als ik deze problemen had....

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
Heb je activesync geintalleerd op je computer?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Mento schreef op maandag 15 mei 2006 @ 08:51:
Heb je activesync geintalleerd op je computer?
Inderdaad , kwestie van active sync installeren en als je niet wil syncen als guest configgen. Daarna kun je met je software afaik alles doen.

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Active sync installeren om de kabel te kunnen gebruiken?

Misschien dat ik wat mis, maar ik dacht niet dat het wat met elkaar te maken had. Maar testen kan geen kwaad, dus vanmiddag even doen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Active Sync is noodzakelijk voor de communicatie tussen de MDA en de pc, op welke manier dan ook (kabel, wifi, bluetooth, infrarood).
Als je AS hebt geïnstalleerd en daarna de MDA aansluit, zul je zien dat de pc de MDA herkent en de benodigde drivers installeert.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10 22:18
Het lijkt er weer eens op dat ik het doorslag gevende andwoordt heb gegeven :+

Mocht AS 4.1 niet werken probeer dan een AS 4.2, mijn broer heeft ook een MDA Compact en heeft reboots met AS 4.1 zodra hij zijn MDA aansluit. Hoewel AS 4.2 nog een beta is werkt het goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Mentox op 15-05-2006 12:33 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
Ah Mento ik zou me eigenlijk moeten schamen. Was het toch zo simpel. Ik nog active sync niet installeren omdat ik de achterliggende reden had dat die alleen voor de synchroniesatie was.
Pagina: 1