Problemen topfield-PVR van KPN

Pagina: 1
Acties:

• jjpv0000
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
Ik heb sinds november 2005 een harddisk recoder van topfield die vekocht wordt bij KPN. Helaas ondervind ik diverse problemen met deze recorder:

- Kan diverse opnamens na +/- 2 weken niet meer bekijken.
- Opname via EPG mis ik altijd het einde van de opname.
- EPG kan alleen huidige dag bekijken, dag verder wordt niet getoond.

Vandaag gesproken met KPN, er zou een nieuwe firmware aankomen die momenteel wordt uitgerold, dit zou gaan op basis van smartcard nummer? Is er iemand deze deze problemen ook heeft of die meer info heeft over nieuwe firmware. Ik heb namelijk het gevoel dat ik het bos in ben gestuurd door KPN en is er helemaal geen nieuwe firmware beschikbaar.

Zijn er mensen die deze problemen niet hebben met de samsung recorder? Kan je met de samsung wel programma's opnemen die meer dan 2 maanden beschikbaar blijven?

[ Voor 11% gewijzigd door jjpv0000 op 11-05-2006 09:56 ]

• pvermeu2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 08:05
Ik heb zelfde probleem met de topfield.. Bij mij zijn niet alle programma's standaard na 2 maanden verdwenen, maar zo af en toe. Erg storend. Mailtje naar kpn leverde niets op, moet een helpdesk bellen, maar daar is het nog niet van gekomen. Ben verder erg tevreden over de topfield. Programmeren uit de EPG doe ik altijd met de nodige tijdsmarges voor en achteraf.