Toon posts:

Office in een GPO installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedendag.. ik ben bezig met een paar .msi bestanden toe te voegen aan de gpo van een user. nu heb ik 3 prog's. en heb ze allemaal geassignd, nu instaleren 2 progs wel.. maar office niet..

ik heb office in een gedeelde map en heb de package ook vanuit netwerklocatie's toegevoegd..

waarom doen de 2 andere progs het wel en office niet??

heb office cd gekopieerd naar harde schijf, en de pro11.msi gebruikt

kan iemand mij helpen?? (8>

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit is wel heel erg vaag hoor problemtullip ;)

Welke Windows versie, welke foutmeldingen, wat heb je zelf al geprobeerd e.d.? Begin daar eens mee ;)

Verwijderd

Topicstarter
vaag.. vertel mij wat haha, snap der zelf ook niks van.. heb office opnieuw gekopieerd, gepublishd geasigned ,reboot, reboot client, opnieuw office gerapackt met wininstall LE 2003 (maar dan kan ik de msi nie in gpo zetten.. want dat geeft ie foutmelding dat ie nie weet waar ie hem moet neerzetten ofzow)

nou als iemand nog frisse ideeén heeft.. altijd welkom >:)

oja.. Small buisiness server en winxp client...

maar op begin heeft office het wel gedaan :r

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 10:14 ]

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-03 16:04
Probeer eens een administrative installation point van Office te maken in plaats van de cd rechtstreeks te kopieren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

En vertel eens welke Windows versie enzo - dat is namelijk verplicht in Windows Clients om in je topic titel te zetten en dan kan ik hem er nog even bijzetten :) Oh en probeer iets aan je zinsbouw / hoofdletter gebruik te doen zodat het wat gestructureerder is :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
En geen package programma gebruiken voor Office; gebruik de ORKTool om een MST file mee te maken, anders is het bij oa Office vragen om problemen.

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Dunka schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:49:
Probeer eens een administrative installation point van Office te maken in plaats van de cd rechtstreeks te kopieren.
Mmmm en hoe moet ik dat doen?...

• Dunka
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-03 16:04
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:52:
[...]

Mmmm en hoe moet ik dat doen?...
http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;308383

eerste link bij zoeken op google.
Pagina: 1