Hallo,
Dit zal wel een enorme "noob" vraag zijn, maargoed.. ik heb een probleem met de achtergrond van mn container, deze moet egaal wit zijn (#FFFFF) en daarvoor heb ik de volgende css geschreven:
En de bijbehorende html:
IE 6 pakt dit zonder problemen, maar Firefox verslikt zich, en de container blijft hier doorzichtig...
Zoals ik al zei, het zal wel heeeel simpel zijn, als ik een vaste height mee geef werkt ie, maar dan valt mn tekst (die variabel is) van mn container af..
Misschien hebben jullie de voor de handliggende oplossing
Dit zal wel een enorme "noob" vraag zijn, maargoed.. ik heb een probleem met de achtergrond van mn container, deze moet egaal wit zijn (#FFFFF) en daarvoor heb ik de volgende css geschreven:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
| .container { background:#FFFFFF; background-color:#FFFFFF; text-align: left; margin: 0 auto; width: 650px; height: auto; |
En de bijbehorende html:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <div class="container"> <div class="header"> </div> <div class="linkerbalk"> <p>Onzin, onzin en nog eens onzin... </p> </div> <div class="content"> Hier een paar include's voor php bestanden... </div> </div> |
IE 6 pakt dit zonder problemen, maar Firefox verslikt zich, en de container blijft hier doorzichtig...
Zoals ik al zei, het zal wel heeeel simpel zijn, als ik een vaste height mee geef werkt ie, maar dan valt mn tekst (die variabel is) van mn container af..
Misschien hebben jullie de voor de handliggende oplossing