Ik heb al een tijdje een forum draaiende op mijn eigen webserver, dit gaat perfect en met bacula laat ik iedere dag een backup maken van de database.
Echter, nu is het zo geraakt dat mijn clarkconnect server opnieuw moet worden geinstalleerd, en ik dus automatisch al mijn databases en backups zou verliezen.
Het forum draait op VBullitinBoard, via dit programma heb ik een backup gemaakt van het forum, maar ben ik er niet in geslaagd deze terug te zetten. Aangezien phpmyadmin constant blijft roepen dat de database te groot is.
Wat heb ik zelf geprobeerd
edit:
Met bacula zijn wel backups gemaakt, echter deze verlies is dus ook als ik clarkconnect opnieuw installeer
Echter, nu is het zo geraakt dat mijn clarkconnect server opnieuw moet worden geinstalleerd, en ik dus automatisch al mijn databases en backups zou verliezen.
Het forum draait op VBullitinBoard, via dit programma heb ik een backup gemaakt van het forum, maar ben ik er niet in geslaagd deze terug te zetten. Aangezien phpmyadmin constant blijft roepen dat de database te groot is.
Wat heb ik zelf geprobeerd
- http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysqldump.html
- Via vbb een backup gemaakt en die opgeslagen
- Via Phpmyadmin ook een backup gemaakt in de vorm van Txt, Gzip en Zip
[*}Op google gezocht naar Mysqldump.exe Mysqldump - Topics van 3 jaar oud hier doorgelezen, veel tips, maar ook veel niet werkende links
- Me voorgenomen de database dan maar te verliezen
edit:
Met bacula zijn wel backups gemaakt, echter deze verlies is dus ook als ik clarkconnect opnieuw installeer
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 08:57 ]