Online tv en films kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views sinds 30-01-2008

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
Over een week krijg ik adsl en dan ben ik van plan om ook online tv en films te bekijken. heeft er iemand misschien tips en links waar ik dan evt kan kijken/ alvast bedankt

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Ik zou dat ook wel eens willen weten, best leuk om het eens te proberen!!

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 14:14 schreef LuNaTiC het volgende:
Over een week krijg ik adsl en dan ben ik van plan om ook online tv en films te bekijken. heeft er iemand misschien tips en links waar ik dan evt kan kijken/ alvast bedankt
Nou, www.camarades.com s leuk, een bij de chat van www.tmf.nl is tmf te zien, verder natuurlijk ook wel X-rated zooi te vinden!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Topicstarter
goh ik word helemaal emotioneel van je hulp.. danku *D

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Dwayne
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-02 17:29

Dwayne

Verwijderd

www.viva.tv

aanrader!

Verwijderd

hey,

ik wil graag sbs6 en dergelijke live kijken weten jullie daarvoor een live stream of niet??

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ik denk niet dat het na 3 jaar kicken van een topic met zo'n vage openingpost voor een even zo korte vraag echt zinvol is. GoT is niet bedoeld als uitwisselforum voor dergelijke linkjes, en bovendien is de content van zenders als SBS6 nog altijd auteursrechtelijk beschermd en mag 't dus niet zomaar via livestreams worden verspreid.

Deze gaat dus dicht :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.