"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
No 2 vind ik een ontzettend mooi foto in alle opzichten maar de rest doet me niets.
This too shall pass
#2 is inderdaad erg fraai, die koe op #1 vind ik niks, en die neon-shizzle hoeft ook niet zo.
Verwijderd
Die koe staat daar idd wel een beetje dom bij te kijken. Best grappig eigenlijk
En idd 2 is je beste plaat. Die neon is echt overdone. Misschien dat je volgende keer wat andere hoeken kan pakken, wat leukere close-up's/details zou ook bij kunnen dragen aan een leukere serie.
Op zich is het doorlinken naar grotere platen echt een goed idee, maar het zou wel prettig zijn als je "thumbs" toch minstens 550pixeltjes breed zijn (max 600 aub). Dan kunnen we zonder te klikken vaak al een aardig beeld vormen van de gemaakte platen namelijk.
Bericht hierboven
Ik zal hem vanavond aanpassen
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Aangepast, dankjewel
Whehe, die koe op #1 staat echt te kijken of 'ie denkt 'wtf is die gast met die auto aan het doen?' 
Verder: 2 is idd een mooie plaat, een neon-fan ben ik sowieso al niet, dus dat wordt ik ook niet van die foto's. Combinatie met de zonsondergang vind ik erg mooi.
Verder: 2 is idd een mooie plaat, een neon-fan ben ik sowieso al niet, dus dat wordt ik ook niet van die foto's. Combinatie met de zonsondergang vind ik erg mooi.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Zal wel de enige zijn die foto 1 mooier vind dan 2.
Foto 1 heeft helaas wel:
Horizon in het midden en onderwerp in het midden.
Ik vind foto 1 wel mooi, omdat de lijnen van de auto mooi zijn tov achtergrond, maar dat is natuurlijk maar subjectief.
Bij foto 2 stoor ik me heel erg aan die auto rechts van de boom, achtergrond vind ik te onrustig.
Ben verder geen expert, dus het is maar mijn mening.
Foto 1 heeft helaas wel:
Horizon in het midden en onderwerp in het midden.
Ik vind foto 1 wel mooi, omdat de lijnen van de auto mooi zijn tov achtergrond, maar dat is natuurlijk maar subjectief.
Bij foto 2 stoor ik me heel erg aan die auto rechts van de boom, achtergrond vind ik te onrustig.
Ben verder geen expert, dus het is maar mijn mening.
De achtergronden bij #2 & #4 vind ik ook wel erg druk, bij zo'n auto gaat het toch om de contouren, die zie je nu slecht door de achtergond.
Pagina: 1