vaag probleem 60hertz

Pagina: 1
Acties:

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 10:27
Ik zit met een probleem en wil eigenlijk nu wel is weten wat de oorzaak is en of er een oplossing is. Als ik mijn xbox360 via rgb (scart) aansluit op mijn tv (lg breedbeeld 3+ jaar oud) en ik zet deze op pal 50 hertz is er geen enkel probleem. Als ik mijn xbox dan omzet naar pal 60 hertz (verplicht voor o.a. oblivion) dan gaat er links-onder mijn beeld trillen en mist er een centimeter of 2 beeld aan de linkerkant (beeld is er wel maar past niet helemaal op de tv llijkt het wel).
Bovendien is alles op 50 hertz veel lichter dan op 60 hertz, en het lijkt of er op 50 hertz meer detail in zit (kan ook door het heldere komen).
Ik heb al gegoogeld en ge GoT'ed op dit probleem maar kan niets vinden. Ook niet dat het een bekend probleem zou zijn op de xbox. Ik verwacht dus dat het probleem in mijn tv zit maar zeker weten doe ik het niet.
Dus als iemand een idee heeft erg graag.

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-02 10:27
klein schopje

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 08:38
ff offtopic wat houden die schopjes in?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om de tv op 100 hz te gooien? Tv signaal normaal is 50 hz ofzo en daarom is dat helderder. Net als native resolutie bij tftjes alleen gaat dit over de refreshrate.

Als het kan proberen tv op 100 hz. Dit omdat ze tegenwoordig ook speciaal aangeven dat breedbeeld 100 hz kan hebben (hopen dat deze dat ook kan).

offtopic: Een schopje is om je probleem weer aandacht te geven. Dit moet je niet te vaak doen.

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-02 09:47
djkorpo schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:17:
[...]

ff offtopic wat houden die schopjes in?
offtopic:
Een schopje , oftewel een kick is het op kunstmatige wijze omhoog sturen van je topic om deze weer onder de aandacht te brengen..

• djkorpo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-02 08:38
om3ega schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:20:
[...]

offtopic:
Een schopje , oftewel een kick is het op kunstmatige wijze omhoog sturen van je topic om deze weer onder de aandacht te brengen..
thnx m8!
Pagina: 1