Toon posts:

Hoe CAT5 aan te sluiten op wandcontactdoos

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

kan iemand mij uitleggen, bij voorkeur met een duidelijke tekening, hoe je het makkelijkste een CAT5 straight kabel kan aansluiten op een wandcontactdoos (walloutlet)
Ik heb wel zo'n tang om te snijden, maar moet dit op een speciale manier?
Ik heb iets gelezen over A en B ingang, draden moeten daar juist op aangesloten worden (?) of heb ik gewoon verkeerd doosje gekocht? Lijkt me sterk, maar je weet het natuurlijk nooit...

dank en groet!

Matthieu

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:36
Is geheel afhankelijk van het doosje. Sommige werken zelfs met een soort van kroonsteentje. Voor anderen heb je juist weer een speciale tool nodig. Kortom: foto!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 09:17
blijkbaar heb je nog niet in de faq gekeken anders had je het antwoord al gevonden,

dus even in de faq kijken

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 09:39
Kijk eens of er geen blaadje bijzit, dat maakt dikwijls veel duidelijk (vooral de plaatjes). En met die mens hierboven, zonder plaatje oid kunnen we je niet echt verder helpen vrees ik.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

dank voor de feedback. Ik heb in de FAQ gekeken, dus dat belerende toontje mag achterwege gelaten, als je geen zin hebt om antwoord te geven, doe het dan niet.
Ik zoek hulp, anders vraag ik het niet toch?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:05

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Bij de meeste wandcontact dozen voor UTP staan kleurtjes. Daar we niet weten welk type aansluiting jij hebt, en de glazen bollen van de tweakers toevallig voor periodiek onderhoud zijn kunnen wij niet raden wat hoe hij aangesloten dient te worden.

IIG zal je de normale aansluiting moeten volgen, dus zoals het op het plaatje in de FAQ staat vermeld.
Een UTP stekker: (van links naar rechts, en het lipje van je af)
wit oranje | oranje | Groen wit | Blauw | Blauw wit | Groen | bruin wit | bruin

In de aansluiting in de wcd moeten de kleuren dus overeen komen.
Pagina: 1