Toon posts:

Voltooid?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yoho,

Ik ben een high-end gamer die helaas de tik heeft om alles in een spel op high te zetten, genoeg reden om een nieuwe computer aan te schaffen. Ik heb het volgende lijstje samengesteld:

Kast: Coolermaster Stacker
Intern Geheugen: Kingston HyperX 2x1gb pc 3200
Harde Schijf: WD Caviar 320gb sata2 16mb 7200rpm
Moederbord: ASUS A8N-32 SLI Deluxe S939
Processor: AMD Athlon 64 X2 4200+ Boxed
Voeding: Enermax Liberty Sli/dual core ready 620Watt
Videokaart: XFX Geforce 7900 GTX 512mb extreme of xxx editie

Dit systeem kost rond de 1900 euro en wil daarom ook niet echt verder gaan, denken jullie dat dit systeem games aan kan als bijvoorbeeld Quake Wars?

Comments welcome and thx :*)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja.

Is dat alles wat je wilt weten? :?

Psst, kijk ns in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? ;)

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ja.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Denk dat hier wel een slotje op komt maargoed, waarschijnlijk moet je er nog zo'n Raptor schijf met 10.000 rpm ingooien. Scheelt weer wat snelheid.

• _AuToMaTiC_
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
(overleden)
Perfect systeem.
Is een GO imho.

• BigFast
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

1900 Euro voor dat systeem :| Dat is wel erg duur, ik kom op een 250 euro minder uit als ik alles via de pricewatch doe... Maar waarom geen X1900XTX?? Die is volgens mij een stukje goedkoper en mijn inziens iets beter dan een 7900GTX. Ik ben zelf niet echt een fanboy van een van beide merken, maar ik denk dat dat een betere kaart is.
Daarnaast neem je wel heel erg dure componenten, je mobo kan zeker voor de helft minder. En dan heb je een mobo met vergelijkbare prestaties, iig is de prijs/prestatie een stuk beter. Zelfde geldt eigenlijk voor kast en voeding, kun je niet beter een Sonata incl. voeding nemen? Om nu 300E aan kast en voeding uit te geven is misschien wat overdreven, een goede kast + voeding is belangrijk, maar je kunt het ook overdrijven :+ Zelfde geldt een beetje voor het geheugen, als je niet gaat overclocken kun je mijn inziens ook uit de voeten met standaard 3 of 2.5 CL Kingston voor een wat schappelijker prijsje. En dan kun je makkelijk een eurootje of 2 a 300 besparen op je huidige config en mogelijk meer. Just my 2 cents.

Verwijderd

Topicstarter
Ty voor de comments,

En nee lol, ik wou niet alleen weten of ik met dit systeem quake wars kan draaien. Ik wou ook graag weten wat jullie eraan zouden veranderen of juist zo laten, in ieder geval bedankt voor de replies.

BTW, die 1900 is ook inclusief brander en dvd speler + alle rembours kosten

En die Geforce kaart is bijna niet te krijgen de extreme of xxx version dan, alleen die van alternate van 589 euro..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2006 21:58 ]

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Mis een beetje waarom je voor bepaalde componenten gekozen hebt... In principe valt alles te veranderen ;)

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02-2025

Bozozo

Your ad here?

Misschien een hip geluidskaartje erbij, voor die extra 2 fps :P

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

Topicstarter
De componenten heb ik voornamelijk gekozen omdat ik vele reviews gelezen heb en die van Guru3D en Bjorn3D waren toch wel doorslaggevend.

• TweakerNummer
  • Niet online
ET: QW wel ja, Crysis voor Vista weet ik nog zo net niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat over Crysis.

DX10 word toch pas rond Q2 2007 gebruikt in games? Tegen die tijd zijn de nieuwe G80 kaarten uit en dan kan ik toch hopelijk deze kaart voor nog een aardig leuke prijs verkopen..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.