Ik zit met een probleem waar ik even geen raad meer mee weet. Ik maak een usercontrol rond een MSFlexgrid. Ik wil aan een cel een aantal extra kenmerken toekennen. Ik heb dus iets als onderstaand
Helaas compileert dit niet omdat hij beweert dat de parameters voor set en get niet gelijkt zijn (en nog een riedel tekst). Heb het geprobeerd met Let en Get, maar als ik de property wil vullen gebeurt er niets. Ik heb al geprobeert om er een class (ipv type) van te maken, maar dat lukt ook niet.
Kortom hoe kan ik de user defined type zo koppelen aan de property zodat deze ook in de aanroepende code gebruikt kan worden. Wie kan mij verder helpen?
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
| Public Type cSQL sText as String Id As Single End Type Dim m_SQL() As cSQL Public Property Let Rows(ByVal New_Rows As Long) ............ ReDim Preserve m_SQL(New_Rows * MSFlexGrid1.Cols) .......... PropertyChanged "Rows" End Property Public Property Set CellDropDownInput(ByVal Row As Long, ByVal Col As Long, ByVal NewVal As cSQL) Set m_SQL(CellIndex(Row, Col)) = NewVal End Property Public Property Get CellDropDownInput(ByVal Row As Long, ByVal Col As Long) As cSQL '//Props voor de te gebruiken Dropdownlists in een cell Set DropDownInput = m_SQL(CellIndex(Row, Col)) End Property Public Function CellIndex(ByVal Row As Long, ByVal Col As Long) As Long CellIndex = Row * MSFlexGrid1.Cols + Col End Function |
Helaas compileert dit niet omdat hij beweert dat de parameters voor set en get niet gelijkt zijn (en nog een riedel tekst). Heb het geprobeerd met Let en Get, maar als ik de property wil vullen gebeurt er niets. Ik heb al geprobeert om er een class (ipv type) van te maken, maar dat lukt ook niet.
Kortom hoe kan ik de user defined type zo koppelen aan de property zodat deze ook in de aanroepende code gebruikt kan worden. Wie kan mij verder helpen?
[ Voor 16% gewijzigd door Lithium_Grim op 10-05-2006 22:43 . Reden: Code foutje ]