Toon posts:

[MS Outlook 2003] Adreslijst importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik op contactpersonen druk in Microsoft Outlook 2003 dan krijg ik gewoon al mijn contactpersonen te zien. Wanneer ik echter in een "New e-mail" schermpje op "Aan" klik om adressen te selecteren staat daar dus niets.

Dit heeft te maken met de adreslijsten, deze kan je bewerken via extra -> Emailaccounts en dan adreslijst toevoegen/bewerken. Echter heb ik alle mogelijkheden hier gebruikt maar ik krijg nog steeds geen contactpersonen in het "Nieuwe e-mail" schermpje wanneer ik op "Aan:" druk...

Ik weet zeker dat hij de contactpersonen opgeslagen worden in dezelfde map als mijn e-mailmappen.

Ik heb al gegoogled en op de website van microsoft gekeken en alles uitgeprobeerd, zelfs met software gewerkt om mijn PST bestanden van outlook uit te lezen. Echter niets werkt of heeft zin :S

Wie kent dit fenomeen en/of nog beter, hoe kan ik dit oplossen?

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:02

skate master

Autodesk Educator Expert

Ik weet niet of dit helpt, maar ik heb een soort gelijk geval ooit op de volgende manier opgelost.
Ga naar extra -> adresboek
Menu extra -> opties
Selecteer bij "de volgende adreslijst eerst weergeven" de adreslijst waar de contactpersonen instaan.
In mijn geval moest dit staan op contactpersonen.

Ik hoop dat dit de oplossing is, anders weet ik het zo ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de reacties, ik ben helaas even te laat om het nu te proberen... vanmiddag zal ik proberen

EDIT:
Deze heeft geholpen:

http://support.microsoft....63&Product=ol2002#EEADAAA

Bedankt!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2006 15:56 ]