Nog geen tijd voor gehad, al mijn extensies liggen nml. overhoop zodra ik die probeer te installeren. Zodra ik mijn extensies update crasht alles, zodra ik FF update crasht alles, dus ik moet weer helemaal opnieuw beginnen. Nog geen tijd/zin voor gehad..
Maar dan nog, FF1 is niet opeens een waardeloze browser geworden nu er een nieuwe versie uit is, dus het zou gewoon toch moeten werken. IE5 heeft vaak zelfs nog ondersteuning, en IE5 vs. IE6 is wel even een honderdduizend keer groter verschil dan FF 1.0.6 vs. 1.5.
RS_Jelle: grappig, maar dat is weer een ander soort bannerfout. Ik bedoel hier echt de banner die boven de reacties hoort te staan. Linksboven heb ik geen problemen zover ik weet

. Melden dat je ook last hebt van het probleem lijkt me dus eigenlijk wel zinnig, want dit zijn 2 aparte gevallen lijkt het
Het lijkt overigens wel specifiek om de MS banners te gaan, een flashbanner en een plaatje-banner van een ander bedrijf deden het wel goed. Alleen die MS banners lopen steeds in de soep.
[
Voor 40% gewijzigd door
Mentalist op 10-05-2006 21:06
]