Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag zag ik in de trein iemand zitten met een gewone zwarte mp3speler (kon het merk helaas niet zien), waar hij na een tijdje op zat te gamen. Marioland 1 als ik het me goed herinner.
Kan iemand mij vertellen welke mp3spelers hiervoor geschikt zijn?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

'gewoon' is relatief, zoek eens een voorbeeld ;)

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

bonzz.netninja

Niente baffi

ipod nano kan quake 2 :P

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

hij heeft 't over 'n normale mp3 speler, iPod zou iedereen wel herkennen denk ik

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:52:
hij heeft 't over 'n normale mp3 speler, iPod zou iedereen wel herkennen denk ik
Inderdaad. Het had trouwens ook geen kleurenscherm..

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:55:
[...]

Inderdaad. Het had trouwens ook geen kleurenscherm..
ja maar bedoel, was het een blokker flash spelertje (wat me sterk lijkt) of meer een HD speler als de Zen Toutch ofzo

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik neem aan dat er best mp3 spelers zijn met ingebouwde game-functie.

Dan krijg je bv. tetris of alleyway (blokjes wegschieten met 'n balletje) maar om dat nou fun te vinden?

zoiets misschien?

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 10-05-2006 19:58 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:56:
[...]

ja maar bedoel, was het een blokker flash spelertje (wat me sterk lijkt) of meer een HD speler als de Zen Toutch ofzo
Een HD speler sowieso. En qua 'product lay-out' leek hij wel op een ipod, maar dan zwart en dik.
Ik ben trouwens niet per se op zoek naar deze, maar gewoon meerdere niet-ipods en niet-archos' die dit kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:56:
Ik neem aan dat er best mp3 spelers zijn met ingebouwde game-functie.

Dan krijg je bv. tetris of alleyway (blokjes wegschieten met 'n balletje) maar om dat nou fun te vinden?

zoiets misschien?
Ik heb het hier nadrukkelijk over emulators..

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:59:
[...]

Dat is waar excuses moi!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 19:59:
[...]

Mario kan ook nagemaakt zijn als java game hoor..

• GoTman
  • Laatst online: 15:47
Iriver h3x0 denk ik i.c.m Rockbox.
die heeft een gameboy emelator

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Zou het geen gp2x zijn? Maar deze heeft wel een kleurenscherm.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pffff, dat nog niemand de Gmini 400 heeft genoemd!

Voor de Gmini 400 zijn bijzonder veel emulators en aps te vinden. Je kunt Sega games spelen, je kunt Gameboy / Gameboy Color spellen spelen, en Doom! :)

Kijk maar eens in het Gmini 400/402 topic, daar is alle informatie te vinden.

Ow, je zegt niet-Archos spelers? Nouja, de Gmini 400 is hier in ieder geval wel ideaal voor.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 10-05-2006 21:58 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

U roept zwart en iets dikker dan een normale Ipod? Klinkt me wel sterk in de oren als een SE K750i - oftewel gewoon een mobieltje, maar misschien dat jij dat ding nog nooit had gezien, zou kunnen.
Ter toelichting een piccie:
Afbeeldingslocatie: http://sony-ericsson.novymobil.cz/cnt/phn/sony-ericsson-K750i--f-600.jpg

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RoD
  • Niet online

RoD

The_Eagle schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 22:10:
U roept zwart en iets dikker dan een normale Ipod? Klinkt me wel sterk in de oren als een SE K750i - oftewel gewoon een mobieltje, maar misschien dat jij dat ding nog nooit had gezien, zou kunnen.
Ter toelichting een piccie:
[afbeelding]
Dit ding lijkt me nou niet echt geschikt als mp3speler, bovendien zijn er naar mijn weten geen emulators voor. En als ze er al waren lijkt het me dat het bijzonder brak speelt.

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:31

PoweRoy

funky!

iRiver h120 + rockbox firmware :9
(ipod kan je tegenwoordig ook flashen met rockbox)

veel plugins in de rockbox versie waaronder rockboy, de gameboy emulatorr :D

de h120 is er in t zwart of grijs
(en er zit een zwart lederen hoesje bij)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.nl/images/product/image.php?id=3542

[ Voor 30% gewijzigd door PoweRoy op 11-05-2006 09:28 ]

[This space is for rent]

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 07:48:
[...]

Dit ding lijkt me nou niet echt geschikt als mp3speler, bovendien zijn er naar mijn weten geen emulators voor. En als ze er al waren lijkt het me dat het bijzonder brak speelt.
Ik heb zelf de K750I, die is zeeeer geschikt om mp3 op af te luisteren, en je kunt er java spelletjes op spelen...

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 09:28:
[...]

Ik heb zelf de K750I, die is zeeeer geschikt om mp3 op af te luisteren, en je kunt er java spelletjes op spelen...
Het is maar wat je geschikt noemt. Het ding kan ze wel afspelen ja, maar als je écht muziek wilt luisteren heb je toch een echte mp3speler nodig. Een telefoon met mp3 functie is daar imo een beetje een slap aftreksel van.

Maargoed het is ook zeker niet wat de TS zoekt, want je kunt er geen emulators oid op gebruiken.

• Deacon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11 17:14

Deacon

Three sixty five Seven fifty

iWod G10 of was het misschien toch een GB Micro ;)

iRiver benq heeft ook een nieuw model waar je games op kan spelen alleen kan ik de link niet meer vinden. Hij was iig zwart en klein. en nog niet te koop

edit:
Ik was dus in de war met de benq EG10 waar een paar classic sega games op staan, er zit jammer genoeg geen emu op

Afbeeldingslocatie: http://img85.imageshack.us/img85/5186/0604133showa5co.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Deacon op 11-05-2006 16:10 ]

Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?

• RoD
  • Niet online

RoD

De E10/G10/U10 ja, dat zijn ook leuke spelertjes :) Alleen daar zijn dus geen emulators voor dus daar zul je het met de originele spellen moeten doen.

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
[offtopic]* Whollabilla denkt gelijk aan iPod en iRiver G10 :P[/offtopic]

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:17

Dentheman

Zie signature

RoD schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:22:
[...]

Het is maar wat je geschikt noemt. Het ding kan ze wel afspelen ja, maar als je écht muziek wilt luisteren heb je toch een echte mp3speler nodig. Een telefoon met mp3 functie is daar imo een beetje een slap aftreksel van.

Maargoed het is ook zeker niet wat de TS zoekt, want je kunt er geen emulators oid op gebruiken.
wel eens naar zo'n ding geluisterd? Klinkt echt wel goed hoor, beetje knappe dopjes en je kan het geluid van je iPod en de K750i niet onderscheiden hoor

Zie ondertitel

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:15
RoD schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:22:
[...]

volgens mij is hier iemand niet bekend met de muziek kwaliteiten van de nieuwere Sony Ericcson telefoons... :|

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Een vriend van me heeft zon ding, en ik vind het geen volwaardige mp3speler. En het is al helemaal niet wat de TS zoekt, aangezien er geen emulators op draaien.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 11-05-2006 17:29 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 21:01

BHQ

Indeed, die vallen heel erg mee in geluidskwaliteit. Er zijn (veel) slechtere toestellen.

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:01
Mee eens. Zelfs met de bijgeleverde oordopjes is het best te doen en je kan er met een verloopstukje ook je eigen oordoppen op gebruiken.

maar daar gaat het nu niet over

Als het formaat je niet tegenstaat kan je ook aan een psp denken voor emu's + mp3's + films.

Het scherm is fan-tas-tisch.

edit: hmpf, size tags werken hier anders

[ Voor 11% gewijzigd door walterg op 11-05-2006 17:33 ]

Pagina: 1