Ik kan het nergens meer vinden. Ik post. Ik ga lunchen. Kom terug.PLEITE!
heb onder SG,GK en W&l gekeken
heb onder SG,GK en W&l gekeken
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Nou nou... beetje minder mag ook wel hoor. Ik kan me een post herinneren van: Oproep aan (weet niet meer wie) in LA die vervolgens een slotje kreeg en een opmerking dat het gedaan moest worden via een mailtje of ICQ. Dit is precies zoiets en dan mag het wel? Het was trouwens ook een hele normale vraag hoor, dus die reactie is wel wat overdreven.Op donderdag 25 januari 2001 15:47 schreef Capoeiristas het volgende:
Zeik niet zo.
1 : Het gaat over een topic
2 : Het gaat over zijn topic
3 : Het blijft iets van gathering.tweakers.net
4 : Het blijft gaan over een topic en evt. een helpende hand.
ga fietsen.
Verwijderd
Hoezo overdreven ? laat mij dat topic maar zien en haal me over.Op donderdag 25 januari 2001 15:57 schreef obsidian het volgende:
[..]
Nou nou... beetje minder mag ook wel hoor. Ik kan me een post herinneren van: Oproep aan (weet niet meer wie) in LA die vervolgens een slotje kreeg en een opmerking dat het gedaan moest worden via een mailtje of ICQ. Dit is precies zoiets en dan mag het wel? Het was trouwens ook een hele normale vraag hoor, dus die reactie is wel wat overdreven.
Die draad is verwijderd. Is van gisteren of vandaag. Was volgens mij een oproep aan HBM maar dat weet ik niet zeker. Maar floris kan die vast en zeker wel weer even oproepen.Op donderdag 25 januari 2001 16:21 schreef Capoeiristas het volgende:
[..]
Hoezo overdreven ? laat mij dat topic maar zien en haal me over.
Ik houdt het compleet ontopic. Het is niets persoonlijks maar een vraag over een topic wat verdwenen is ( en die zijn er zovaak! ) dus zeg ik jammer dat het weg is.. en nog even een toereikende hand.
Nou dan mag jij nu op veel mensen gaan zitten zeiken dat ze alles per mail moeten gaan doen.
LIewella : Als je je vriendje nou niet op GoT gaat laten posten kun je hier dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen
Of moet ik dat ook gaan mailen ?
En mijn felle reactie ?
Dat is waarschijnlijk precies de reden waarom ik geen modje of iets ben
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Hmm, dan kunnen we niet meer met je sjansen, das ook niet leuk!Op donderdag 25 januari 2001 16:04 schreef Llewella het volgende:
Kijken of ik hem morgen voor een potje GoT kan overhalen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq