Floris.waar is dat topic nou van je girlie ?

Pagina: 1
Acties:

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kan het nergens meer vinden. Ik post. Ik ga lunchen. Kom terug.PLEITE!

heb onder SG,GK en W&l gekeken :?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:33

Floor-is

5.2

Jah euh... jouw reactie was wel goed en er was er nog een die wel serieus was, maar ze vond de "zeikerds" zo irritant dat ik hem maar verwijderd heb voor haar. Wel hardstikke bedankt voor je reactie natuurlijk!

Bericht hierboven

• Capo
  • Niet online
Aha..jammers..nouja als ze nog iets wil weten dan mailt ze maar.. als ik er iemand mee kan helpen :?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Relaxed. Misschien doet ze dat wel, maar dat weet ik natuurlijk niet. :)

Bericht hierboven

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Korte inhoud graag! :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Inderdaad. Nu is het een prive-chat geworden aangezien niemand weet waar het over gaat.

• Capo
  • Niet online
Zeik niet zo.

1 : Het gaat over een topic
2 : Het gaat over zijn topic
3 : Het blijft iets van gathering.tweakers.net
4 : Het blijft gaan over een topic en evt. een helpende hand.

ga fietsen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 25 januari 2001 15:47 schreef Capoeiristas het volgende:
Zeik niet zo.

1 : Het gaat over een topic
2 : Het gaat over zijn topic
3 : Het blijft iets van gathering.tweakers.net
4 : Het blijft gaan over een topic en evt. een helpende hand.

ga fietsen.
Nou nou... beetje minder mag ook wel hoor. Ik kan me een post herinneren van: Oproep aan (weet niet meer wie) in LA die vervolgens een slotje kreeg en een opmerking dat het gedaan moest worden via een mailtje of ICQ. Dit is precies zoiets en dan mag het wel? Het was trouwens ook een hele normale vraag hoor, dus die reactie is wel wat overdreven.

Verwijderd

Heeft Floris een vriendinnetje? :'(

:P Nee cool, alle vriendinnetjes komen denk op GoT? Gezellie :)
Moet nog steeds vriendje overhalen :(
Kijken of ik hem morgen voor een potje GoT kan overhalen :)

• Capo
  • Niet online
Op donderdag 25 januari 2001 15:57 schreef obsidian het volgende:

[..]
Nou nou... beetje minder mag ook wel hoor. Ik kan me een post herinneren van: Oproep aan (weet niet meer wie) in LA die vervolgens een slotje kreeg en een opmerking dat het gedaan moest worden via een mailtje of ICQ. Dit is precies zoiets en dan mag het wel? Het was trouwens ook een hele normale vraag hoor, dus die reactie is wel wat overdreven.
Hoezo overdreven ? laat mij dat topic maar zien en haal me over.

Ik houdt het compleet ontopic. Het is niets persoonlijks maar een vraag over een topic wat verdwenen is ( en die zijn er zovaak! ) dus zeg ik jammer dat het weg is.. en nog even een toereikende hand.

Nou dan mag jij nu op veel mensen gaan zitten zeiken dat ze alles per mail moeten gaan doen.

LIewella : Als je je vriendje nou niet op GoT gaat laten posten kun je hier dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen :+

Of moet ik dat ook gaan mailen ? :r

En mijn felle reactie ?

Dat is waarschijnlijk precies de reden waarom ik geen modje of iets ben :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 25 januari 2001 16:21 schreef Capoeiristas het volgende:

[..]
Hoezo overdreven ? laat mij dat topic maar zien en haal me over.

Ik houdt het compleet ontopic. Het is niets persoonlijks maar een vraag over een topic wat verdwenen is ( en die zijn er zovaak! ) dus zeg ik jammer dat het weg is.. en nog even een toereikende hand.

Nou dan mag jij nu op veel mensen gaan zitten zeiken dat ze alles per mail moeten gaan doen.

LIewella : Als je je vriendje nou niet op GoT gaat laten posten kun je hier dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen :+

Of moet ik dat ook gaan mailen ? :r

En mijn felle reactie ?

Dat is waarschijnlijk precies de reden waarom ik geen modje of iets ben :)
Die draad is verwijderd. Is van gisteren of vandaag. Was volgens mij een oproep aan HBM maar dat weet ik niet zeker. Maar floris kan die vast en zeker wel weer even oproepen.

En ik was gewoon een beetje verbaasd over jouw reactie op de vraag waar het topic over ging. Niemand wist dat, behalve jullie. Vandaar dat het een beetje leek op een prive-chat. Die worden meestal hier op slot gezet met de melding dat dat soort dingen via de mail moeten of ICQ of iets dergelijks.

Ik zeik daar niet over (dat is mijn stijl niet) maar dat is een regel van de admins en modjes hier. Die vraag waar het over ging was dus te verwachten, en het is dus vreemd dat jij hem/ons daar meteen over gaat afblaffen.

En nee, je hoeft het niet te mailen want nu kan iedereen zien waar het over gaat.

• Floor-is

Floor-is

5.2

gathering.tweakers.net/showtopic/113286

Dat was de topic die ik sloot.

Waar capoeiristas aan refereerde is een topic die mijn vriendin was gestart in SG. Het ging over je triest/depressief voelen.

Wat voor gevoel heb je dan? Hoe reageert je omgeving er op etc. Op zich kon dat best interessant worden, maar er waren een aantal mensen die van mening waren dat ze deze thread moesten volgooien met posts als: "Je moet zelf je huiswerk maar gaan maken!" "Floris's vriendin mag wel dit soort topics openen en wij niet" etc. etc.
Ik heb nadat ik er een aantal had verwijderd de topic verwijderd. Er waren 2 hele goede reply's op gekomen (IMHO), waarvan eentje van capoeiristas.

Tot zover de uitleg. ;)

Bericht hierboven

• mvds

mvds

Totally awesome!

Kan inderdaad wel interessant worden. Ik heb het zelf meegemaakt en een vriend van me heeft er nu last van. Ik had dus ook wel wat kunnen bijdragen hieraan. Jammer dat mensen zo reageren...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Misschien dat ik er vanavond weer eentje neerzet, maar dan moet dat /. effect eerst ff ophouden, nu heeft het door de serverr-belasting niet zo veel zin IMHO.

Bericht hierboven

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
floris:
jullie zouden toch eens iets moeten bedenken waarmee je simpel een user kan 'straffen' zonder dat een topic eronder leidt hoor..

mag'k jullie btw verzoeken om eerst een extra server aan te schaffen als jullie nog eens zo'n wereldprimeur willen brengen? :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Op donderdag 25 januari 2001 16:04 schreef Llewella het volgende:
Kijken of ik hem morgen voor een potje GoT kan overhalen :)
Hmm, dan kunnen we niet meer met je sjansen, das ook niet leuk! >:)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1