0 overgewaardeerd ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 20:06
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1631402

normaal gesproken doe ik niet moeilijk hoe posts van mij worden beoordeelt. Alleen vind ik het hier toch wel appart.
Een post die nog op de standaard waarde staat beoordelen met overgewaardeerd ?

Als de reactie was beoordeeld als overbodig of heel mischien een troll zou ik het nog enigzins kunnen begrijpen (hoewel ik zelf natuurlijk wel het idee heb dat mijn post iets toevoegt, anders had ik hem daar ook niet neergezet :P ), maar hier krijg ik toch het idee van willekeurig beoordelen bij.

Nu ik de thread even aan het doorkijken ben valt mij ook de volgende reactie op.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1631346
De post zelf is niet echt interessant, maar de reacties daarop zijn het dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Het feit dat iemand een verkeerde tag heeft uitgekozen of per ongeluk heeft aangeklikt wil volgens mij niet zeggen dat de moderatie willekeurig is, lijkt mij :) . Verder vind ik je post niet echt inzichtelijk: Het feit dat er nieuwe (extra) randapperatuur aanwezig is, die zowel voor de PC als XBOX 360 beschikbaar is, verandert lijkt mij niet zoveel aan de afweging of je een PC of een XBOX koopt. Daarnaast vermindert dit denk ik juist de meerwaarde van een PC: Deze randapperatuur was voor de PC al ruim voor handen, maar nu ook voor de XBOX.

Desalniettemin vind ik je reactie niet totaal overbodig of offtopic, dus lijkt me +1 de juiste score :) . Voor de andere reactie die je aanhaalt geld volgens mij redelijk hetzelfde.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-10 20:06
bedankt :)

Zoals ik al aangaf had ik al verwacht dat niet iedereen het er mee eens zou zijn.
iig waardeer ik het dat er naar gekeken is :)