Hoi Tweakers!
Ik ben van plan om zelf voor het eerst een pc in elkaar te gaan zetten. De pleisters heb ik al in huis
Maar nou vraag ik me af of ik met de componenten alleen wel alles heb om de boel daadwerkelijk werkend in elkaar te zetten. Moet ik nog extra kabeltjes, schroefjes, nippeltjes, etc etc in huis halen?
Voor de volledigheid zet ik de componenten even op een rijtje, misschien dat je dan zo kan zeggen of ik er nog wat bij moet hebben.
NZXT Trinity behuizing incl 2 case fans
Enermax Liberty 500W ActivePFC voeding
MSI K8N SLI-FI moederbord
Western Digital WD1600YD 160Gig harde schijf
AMD 64 X2 4200+ dual Core Boxed processor.
OCZ Premier dual channel 1024MB geheugen
XFX GeForce 6800 Xtreme videokaart
Plextor cd/dvd brander)
OS en software.
Bovenstaand systeem is bedoeld voor Flight simmen met een klein budget en met het oog op de toekomst, Windows Vista en FS-X (in een ander topic had ik een andere processor voor ogen, maar ik heb een deal gemaakt met m'n echtgenote: als ik stop met roken, mag ik wat meer geld in de pc steken. Ik ben zaterdag dus gestopt met roken
)
Thanks!
Sander.
PS Op veler verzoek nog een keertje ge-edit.
Ik ben van plan om zelf voor het eerst een pc in elkaar te gaan zetten. De pleisters heb ik al in huis
Maar nou vraag ik me af of ik met de componenten alleen wel alles heb om de boel daadwerkelijk werkend in elkaar te zetten. Moet ik nog extra kabeltjes, schroefjes, nippeltjes, etc etc in huis halen?
Voor de volledigheid zet ik de componenten even op een rijtje, misschien dat je dan zo kan zeggen of ik er nog wat bij moet hebben.
NZXT Trinity behuizing incl 2 case fans
Enermax Liberty 500W ActivePFC voeding
MSI K8N SLI-FI moederbord
Western Digital WD1600YD 160Gig harde schijf
AMD 64 X2 4200+ dual Core Boxed processor.
OCZ Premier dual channel 1024MB geheugen
XFX GeForce 6800 Xtreme videokaart
Plextor cd/dvd brander)
OS en software.
Bovenstaand systeem is bedoeld voor Flight simmen met een klein budget en met het oog op de toekomst, Windows Vista en FS-X (in een ander topic had ik een andere processor voor ogen, maar ik heb een deal gemaakt met m'n echtgenote: als ik stop met roken, mag ik wat meer geld in de pc steken. Ik ben zaterdag dus gestopt met roken
Thanks!
Sander.
PS Op veler verzoek nog een keertje ge-edit.
[ Voor 6% gewijzigd door alt1579 op 10-05-2006 16:14 ]